marți, 22 mai 2012

O seara linistita , o friptura un spritz si gata …la somnic , ca era nevoie de odihna ….mai ales ca zi am de umblat putin mai mult …in limita bunului simt , insa …si a programului, bineinteles .



O incarcatura de plasa de sarma sudata …hahahaahah, tip Buzau …care trebuie livrata unde se termina lumea ….mai mult sau mai putin …in Val Passiria .
Si cum se preconiza de dimineata , timpul este excelent,fac o plimbare pe o miriste in apropiere….ce miros placut de iarba cosita ….imi umplu plamani cu aer curat de munte ,si imi multumesc din nou ca am renuntat la tigari .
Seara vine usurel, numai am timp si de alte activitati , decat sa intru in garaj si sa inchei ziua ……maine , din nou la munte , dar pe alta vale , insotit de ultimul coleg venit ….il trec la catastif pe post de " nepot " ….ca suna frumos.
Noapte buna natiune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu