marți, 8 mai 2012

Dupa intamplarile de ieri, am urcat de dimineata in cariera , cam fara tragere de inima, stiind ca voi avea de alergat , o livrare si incarcarea pentru maine, si poate sa ajung mai aproape de destinatie, destul insa pentru o zi de munca .

Pina la Trieste nu am prea multe de comentat, cald ,frumos,trafic pe masura …noroc ca ajung in parcare la Gonars, un somnic imi prinde bine, insa fac o greseala
,am uitat sa inchid telefoanul ,si cind era mai bine …….incep sa sune ,ufffaaaaa, noroc ca era tizu' Alin, ca altfel nu raspundem de injuraturile proliferate .

Cum am scapat de pietre, o iau incetisor catre depozitul de materiale plastice recuperate ….ca aia este incarcatura mea ,flacoane de plastic , de la diferite produse…sampoane,detergenti,etc,etc .
Sa vezi cite chingi o sa pun,cel putin 10 buc , si pe deasupra si prelata ,sau prelatile ,ca am un set din 2 bucati ….cine vine cu mine la palestra .

In sfarsit, termin cu documentele, asigurarea incarcaturii, fac o poza si plec catre Piacenza….sau ma rog ,pina unde se poate ….am ajuns pe inserat la Sirmione.
Noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu