luni, 7 mai 2012

Pe extern este pauza, a stat si ploaia ...astazi este soare,deci in concluzie daca vine timpul frumos se apuca lumea de munca , adica pe santiere .....atunci au nevoie de prefabricate ....si cine este mai expert intre experti de santiere ....nu va spun, va las sa ghiciti voi ,eu intre timp am de livrat o incarcatura pentru statia de asfalt, dupa care o sa ajung la fabrica de .....prefabricate .

Cafeaua de dimineata nu prea a avut efect,ramine doar sa mai incerc cu una dupa ce am incarcat in compania colegilor ,la umbra salcamilor abia infloriti ,pe Valsugana , clikc o poza ca amintire si go planet ca deja este tarziu , nu pentru mine ,un altul aare aproape o ora de intarziere.....ufffaaaaaaa, uite cum se duce pe apa sambetei programul nostru....sincer sa fiu pe Adige , ca ala trece pe la Merano .


Masa de pranz , fara dans si dar , in zona industriala, un pui de somn asa de control dupa care imi vine randul la descarcat ....ultimul muschetar !


Nu imi ramine decat sa parchez linistit in garaj , intarzierea de la pranz a fost fatala.....se incarca dimineata ....din nou in cui cu programul .....Gibo, schimba ritmul ca ne maninca alti pensia !
Noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu