luni, 21 mai 2012

Toarna de azi noapte fara oprire, ploaia asta nesuferita imi da dureri de cap, nu ajunge cutremurele de duminica …..bine ca am ajuns la Misano Adriatico , ca am mai uitat de stres ….am reusit un test drive cu noul Actros, un spectacol a fost cursa de camioane, ceva obiecte promotionale si inca 2 sepcute la colectie .
Astazi este Sf. Constantin si Elena , deci profit si urez tuturor care isi sarbatoresc ziua numelui, un calduros " La multi ani " si toate cele bune ……aaaaaa, am uitat …si mie la fel .
O fuguta la Merano , printre picaturi ….ce sa faci , in centrul orasului, ca iar se uita lumea dupa mine ….se monteaza standurile pentru un Zilele vinului ….hmmmm, iar raman doar cu reclama ….ca de restul au grija altii .


Pe urma , Torino …..ca de inceput de saptamina , sa mearga treaba bine ….cu calm insa , anunt sosirea pe seara la livrare , se accepta fara probleme …si de acolo m-a retrag frumos la Carisio, pentru a sarbatorii evenimentul ….ziua …..numele bre …ca si eu sint Costica !
La buna vedere !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu