joi, 17 mai 2012

Nu va puteti imagina ce miros lasa o incarcatura de flacoane din plastic,care au avut diverse " chestii " in ele, detergent, sampoane,ulei..etc, daca il simti ...mirosul , te opresti si te gandesti ....ma frate, asta stie ca umbla cu bomba dupa el ?
Toxica nu, de fapt este o incarcatura cu regim special....asa ca daca se intampla sa va intalniti cu mine , stati departe ....ca nu se stie niciodata .
Livrare fara probleme, dupa care ....mai am un singur dor ....sa-ajung in port sa mor ....eeeee, am gresit , sa incarc ...sau sa mor de ciuda pe mal cind vad pestii cum defileaza prin apa , ca imi venea sa sar imbracat dupa ei .



Ati mai vazut vreodata o defilare la tv ....macar alea de la 23 august ,asa defilam noi prin port intre cintar si locul de incarcare ......nu a fost un camion care sa aiba tonajul just .....de injuraturi , nu mai pomenesc ...erau nene pe banda rulanta , plus un dus la urgenta ....au dat drumul imbecilii la aspersoare , sa nu se faca praf de la carbune ...mama lor !
Cu chiu cu vai , si cu lopata in mana , am terminat si azi cu munca ....fizica , ca pina acasa mai am ....de pedalat .
Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu