luni, 14 mai 2012

Iarasi la muncaaaaaa, cind vine vacanta aia …..peste 3 luni,imi raspund singurel cu cafeaua in mana ,in timp ce fac controlul dinozaurului , lasa ca nu mori pina atunci .
O livrare la munte , in zona Val Pusteria , am informatiile necesare de vineri seara, deci totul ok ,pentru noi, eu si Massimo, colegul de la Esse , care imi face companie azi , de fapt el descarca primul ,eu ultimul, este un santier mic, un garaj subteran cu o anexa ptr materiale .
Aerul este curat, destul de rece 7-8 grade , insa o surpriza imi incalzeste inima …..o Scania Amber, ceva de vis ….nu pierd timpul si trag cideva poze, restul duminica la Missano Adriatico….dar asta este alta poveste .
Multumit de captura , numai fac mare caz de restul zilei,timp pierdut cu ghiotura, o alta plimbare pe alta vale, un transfer de materiale pentru o serbare populara ,si ultimul dintre mohicani , eu, incarc in cariera pentru maine .
Vise pufoase !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu