miercuri, 26 mai 2010

Ce placut este dimineata,aer curat de munte,si programul preferat la radio,doua componente de baza pentru a incepe ziua !
Ora 6,deja cu cafeaua pe bord las garajul si m-a indrept catre clientul meu, sper sa vina asa cum a promis,dupa ce descarc cimentul trec in autostrada la carat de new-jersy.....uffffaaaaa, o sa fiu ultimul .

Nu conteaza,pe tangentiala il recuperez pe Massimo,era plecat cu 5 min inaintea mea,s-a oprit pt a cumpara tigari.......imi multumesc in gand ca le-am lasat ...otrava curata , si impreuna parcurgem A22 pina la Rovereto,deaici pina la destinatie ....drum national, ca face bine din cand in cand.

Clientul vine la 5 min in urma mea,intru in curte si in timp ce eu schimb un bec la tractor,el descarca paletii cu ciment,bravooooo,semnez factura si plec catre Ala,unde colegii mei au incarcat deja primul transport.

Un pic de bancuri,muzica si voie buna, cate 2 curse de fiecare si inainte de pranz terminam cu autostrada,de aici se reintra in garaj,montez obloanele la semiremorca, dupa care o decuplez,trebuie sa fac un drum la Ala,iarrrrrrassiii,dar cu un tipper trailer, asa ca dupa ce il cuplez urc in Albiano,incarc si trag la umbra,pauza de masa si o portie de conferinta cu ceilalti.

Dodo mi face companie o bucata de drum,elmerge cu vreo 20 km mai departe,in timp ce eu intru intr-un pasaj de cale ferata ingust ca si gaura cheii, in maiputin de un sfert de ora sint din nou in mars....urraaaaa, tot inainteeeeeeeeee !!!
Parcurg SS12 inapoi spre Trento,trec din nou prin garaj,unde schimb din nou semiremorca,las tipper-ul si reprind " coada " mea,de aici am de urcat catre Cembra,unde am incarcarea pentru Milano, strada de munte destul de aglomerata si cu destule puncte critice.

Urcarea spre cariera este semaforizata,nu pot trece doua camioane in acelasi timp,iar cb-ul este fundamental,fara acesta esti un om mort.

La coborire il intalnesc din nou pe Massimo,iar un pic mai jos apare si Daniele....maine o sa cam fie trafic spre Milano,dar sper sa fie totul ok.
Plinul si parchez in prima linie.......asa sint obisnuit.
Noapte buna prieteni !

Un comentariu: