vineri, 7 mai 2010

Oboseala incepe a-si spune cuvantul, aseara am adormit inainte de a povesti " aventurile " din cursul zilei.
Imi cer scuze,dar cum am plecat de dimineata am un pic de timp liber, asa ca " on the button "
Joi de dimineata, ma trezesc pe la 4.00,tipic pt mine, trag o fuga la baie in Autogrill,apa receeeeeeeeeeeee.....ca sa ma trezesc bine de tot,si fara cafea plec catre Riva,unde trebuie sa livrez minununea aia de " roca speciala ".

Aerul curat este fantastic, trafic linistit,il sun pe Dodo, si culmea raspunde, este din nou pe drum si el,pune-m tara la cale,si inainte de ora stabilita ajung la fabrica.
Ca intotdeauna, gasesc " ajutorul " binevenit din partea muncitorilor, care imi dau o mina in a strange prelata,este lunga 16,5 m,destul de obositor in a face manevre de unul singur.....dar nu peste tot gasesc oameni saritori.
Descarc si am timp sa ma ocup si de micul dejun, capuccino si un sandwich cu salam branza si ciuperci,o bunatate.....hmmmmmmmmm,dupa care plec cu toata viteza catre Albiano , am o cursa pentru Milano,sau in imprejurimi,nu conteaza tot in Lombardia se gaseste.
Din cava cobor in garaj,am nevoie de motorina,nu imi ajunge sa continui ziua.....il gasesc pe sefu' prin curte, felicitari si strangeri de maini.... a devenit presedintele autotransportatorilor in provincia de Trento .....eeeeee!!!!
Facut plinul, plec catre client,iar pe drum am asa un feeling ca de la Peschiera in directie Milanoo sa gasesc surprize.....si aveam dreptate.

Intre Brescia centru si Brescia vest, autostrada este inchisa, un grav accident de circulatie , cu o coada de vreo cativa km...ufffaaaaaa, ies repede la Desenzano din autostrada,avizez dispeceratul de accident,pentru a anunta la randul lor pe ceilalti care sint prin zona.

Tangentiala de Brescia este plina,aproape de colaps, dar in cativa km se elibereaza,iar la Vest intru din nou in autostrada.
In astfel de situatii trebuie sa ai o decizie rapida, ca altfel risti sa ramai blocat cu orele si se duce totul pe apa sambetei ....sau duminica....hehhehehe !
Ajung la pranz la Trezzo sull'Adda,locul pt livrare este chiar linga iesirea din autostrada, mai bine de atit nu se poate ,descarc repede si fac pauza de masa chiar acolo.....la locul faptei.

Reintru in trafic si pina la Brescia est,uffaaaaaa,azi ma tot invartesc prin zona,nu mai gasesc nimic deosebit,doar o armata de camioane la Fassa Bortolo,stabilimentul unde am incarcarea, dar cu rabdare se rezolva totul, fac formele de intrare, tara dinozaurului si ma asez la coada......alta decat a mea ...hehhehhehehheh.

Dormitez la soare cam o ora si imi vine randul sa intru ,totul decurge cu repeziciune, sint gata in 15 min, okkkkk.....repede la cantar,factura si restul , iar la 14.30 sint din nou in miscare.
Pina la Desenzano, fac strada statala,e mai aproape asa,si economisesc un pic de timp, care azi imi cam lipseste, dar sper sa termin cu bine ziua.
Soare, nori, iar soare......sint bucuros ca nu mai ploua, ca de nu era jale,trebuia sa acopar incarcatura......si nu aveam nici un chef.

Ajung la ora stabilita cu dispeceratul,am fost sunat intre timp, si ca un elvetian,m-a tin de cuvant, altfel nu concep sa lucrez !

In 30 de minute sint liber,intru in garaj si parchez la locul meu,duc un teanc de acte in birou si fuguta catre casa ca sint rupt de oboseala !
Vineri incep ziua pe la 5, cu obisnuitul tur....nu va mai zic ca devin plictisitor.....dimineata la munte este o minunatie,aer curat,ciripeli de vrabiute si alte....pasarici.....nu va ginditi la prostiiii !

Toata Valsugana,o trec prin ceata, asta-i un semn bun, ca nu mai ploua.....si pina la Feltre ascult muzica ...disco anii 80....no comment !!!

La fabrica Wienerberger ,ajung cu o ora de avans,am calculat bine , am timp pentru mine si ....blog,acolo am inceput sa scriu povestea zilei !!!
Incep sa " butonez " linistit,si surprind un pic de miscare cu coada ochiului,a sosit un alt camion,eeeeee,concurenta isi face aparitia.
Sint nevoit sa salvez si sa inchid pc-ul,e deja ora de incepere a programului si intru in curtea fabricii.

O fuga la biroul de expeditie,bonul de incarcare si nimeresc un operator strain,libian sau marochin,foarte atent si foarte gentil .
Leg totul cum trebuie,am incarcat caramida pt constructii,blocuri destul de mari si grele,asa ca un pic de atentie nu strica ......dar sint obisnuit cu astfel de incarcaturi!
La Feltre gasesc un pic de agitatie,este ora cand marea majoritate merg la munca, copii la scoala,iar eu ma strecor printre ei,heheheheh, daca pot spune asa,eca si cum ai vedea un dinozaur mergand in varful degetelor printre furnici!!!

Trec cu bine,mai fac cate o poza,si pe ss47,surprizaaaaaa,intalnesc un camion de la Noteghher, iar la volan era o tipa blonda,pun cb-ul pe 22fm,si imi raspunde o voce calda ardeleneasca.
Printre picaturi reusesc sa-o avertizez de o patrula de politia stradala,iar eu primesc in schimb pozitia unui radar.....multumesc ,drumuri bune....si cam atit a fost.
Aveam sa aflu mai pe seara de la Roby,ca sint sot si sotie , si lucreaza amandoi pe acelasi camion,deci se poate si la noi, sau cam sfarsit prejudecatile.

Intre timp ajung la destinatie,cam aglomerat locul, ca sa nu zic plin de masini,linga clientul meu se gaseste un supermarket,iar poporu' isi lasa masina in parcarea acestuia....parca ar fi la noi .
In timp ce operatorul descarca , beau o cafea ,oferita tot de el, si mia schimbam cateva impresii, despre fotbal,si masini.....si imi cere informatii despre tara noastra,il tenteaza o vizita pe la "draci "....ufffaaaaa, daci am vrut sa zic, dar de cand lord Stoker a scris celebrul roman noi sintem ......nu mai zic ca visez urat la noapte .

Miezul zilei m-a gaseste la Ala,unde il astept pe Sorin,face-m pauza de masa,iar dupa amiaza lucram in A22,din nou un transfer de cine stie ce fiare si fieratanii ramase de la poduri.
Fix la 13 intram in zona de lucru,sint cateva subansamble metalice de carat la Rovereto,este aproape de noi, dar o sa face-m obisnuitul carusel.

Mai o gluma,mai un telefon,o poza si un pic de coloana,timpul trece , se duce si saptamina asta, reintram in garaj ,unde las dinozauru la locul lui, nu fac plinu',o sa am timp luni.......dar asta este o alta poveste.
Va urez un week-end pe cinste !!!

2 comentarii:

  1. BIFAT !!!
    Dinozaurul printre furnici....heheeee, buna comparatie :D .

    RăspundețiȘtergere
  2. va rog imi spuneti si mie unde gasesc in romania produse de la fassa bortolo mersi

    RăspundețiȘtergere