luni, 24 mai 2010

Cer scuze tuturor pentru saptamina trecuta,dar asa cum zice amicul Radu,am cam stat pe drumuri, si conexiunile internet tip gprs m-au penalizat,promit sa fac tot posibilul de a mentine jurnalul zilnic !
Ok, saptamina incepe pe la 4.00,ritualul obisnuit,apa receeeee, echiparea rapida , un cadet la WestPoint ar ramine in urma cu cel putin 2 minute......iesirea la aerul proaspat de munte imi provoaca o senzatie de singuratate,adevarul este ca sint cam singur pe strada ,dar in garaj il gasesc pe Dino,unul dintre colegi care se pregatea sa plece catre Milano, in doi timpi schimb diagrama, controlez camionul,cafeaua si incepe numaratoarea inversa....9.8.7.6.5.4.3.2.2.2.2.2......imi pun la incarcat telefonul de bord...1 wrrrrrroooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmm !!!
Trafic minim,interdictiile din vest au oprit camioanele la frontiere,ma rog,la vechile frontiere,asa ca pina la Peschiera ne bucuram de acest fapt,de aici insa se schimba calimera,aproape bara la bara, iar pantele de la Desenzano se apropie amenintator.....profit de aglomeratie, trec in banda 2 si urc fara probleme,Dino insa a ramas in urma,el inca conduce un Eurostar vechi de cand lumea,dar in august o sa capete un Renault nou nout !

Dupa Bergamo tabelele electronice anunta un accident intre Dalmine si Trezzo,ufffaaaaaaa,o sa pierd un pic de timp, cam 4-5 min,si ies linistit la Trezzo dupa ce mi-am salutat colegul ,intru imediat in statia de preparare mixturi asfaltice , descarc in graba ,acte si fuga mars in autostrada.

La Calcinate il gasesc pe Sorin,este deja incarcat si pleaca catre destinatie,Bressanone , trebuie sa pastram un pic de interval intre noi, altfel ne ingramadim la sosire.

Daca de dimineata am scapat la Desenzano onorabil,la intoarcere nu mai am acelasi succes,lucrarile din zona produc un ralentament si o coada de vreo 3 km....offfff, parca ar lucra ai nostri...incet si sigur !
In zona Ala-Avio trec pe linga un radar,tabela aviza acest lucru inainte cu 2 km,dar "telefonul fara fir" de pe cb functioneaza bine, eram informat de la 10 km,multumiri colegilor de trafic!

Livrare fulger la Bressanone,iar dupa ce intru in zona de interdictie ,60km/h,decid totusi ca ar fi timpul pt pranz,fortat de pauza intermediara intre programele de condus.....asa ca trag pe dreapta si ......ca un adevarat lup .....fac ravagii in bucatarie.

Pentru maine acelasi traseu, asa ca urc catre Albiano,il gasesc pe Carlo la semafor si pina la cariera mai sporavaim un pic,incarc cu calm, am timp de o cafea cu Marco,unul dintre operatori,si cobor in garaj.
Motorina,documente, apa in rezervor, si o tai catre casa......uupppsssss, dupa vreo 3 km imi aduc aminte de telefon care a ramas in camion,fac cale intoarsa ,altfel adio poze in seara asta.

Gata cu plictiseala,va urez o saptamina cat mai buna !

Un comentariu:

  1. Te iertam pt. saptamana trecuta, dar sa nu se mai repete ca te urechem :D .

    RăspundețiȘtergere