marți, 11 mai 2010

Dupa cum m-am obisnuit....de o zi,ehheheeheh, azi tot la 6,30 m-am trezit,pe o ploaie torentiala,de-mi venea sa pling la ideea de a merge la baie.
Zona de serviciu ,unde am parcat aseara este foarte curata si bine intretinuta,dotata cu bar,toalete,dus si distribuitor de carburanti.

Ok,la 7.00 m-a pun in miscare,ploua si nu sint semne de imbunatatire a vremii...cel putin acum,parasesc autostrada si intru pe tangentiala de Roma, sau G.R.A., grande raccordo anulare, traficul este in crestere,si pina la iesirea spre Ostia,incep sa -mi cam pierd rabdarea, dar inca nu imi imaginam ceva fii peste vreo 2 ore.
Pe ss8,inspre mare este liniste, aparent,strada este cam in genul celei care te poarta spre marea noastra, dar lipsesc farurile si galagia participantiilor la trafic.

Traversez orasul ca o naluca ,la o intersectie gasesc doua politiste, care imi confirma directia de mers spre faleza,unde dupa ce sar peste trotuar...imi vine in minte faza cu tipul ce rupe picioarele la remorca.......cu cateva manevre de " expert ",descarc pretioasa incarcatura....porfir rosu !

Fac cateva poze,gasesc si cativa salvamari la scoala,dupa care incepe showul cotidian,la Roma este o aventura zilnica,accidente si cozi.

Parca au importat " coada" din Romania ,peste tot cozi....au inebunit de tot italieni,sint grabiti, nervosi....rezulatele crizei.....mai mult pshihologica,si printre ei,eu si dinozauru',mai lipseste ca sa incep sa-i dau in laturi ca prin filmele americane.

Intre cele doua puncte sint vreo 58 de km ,pierd o ora , si inainte de pranz ajung la Guidonia.....bine macar ca nu mai ploua,asa pot sa acopar incarcatura in liniste.

Dupa ce termin formalitatile ,plec grabit catre Firenze, as vrea sa trec inainte de ora de varf,in parte reusesc, dar dupa aceea in directie Bologna e un macel...aglomeratie maxima,ploaie si ceata....tot tacamul.

Fac o pauza intermediara la Pian del Voglio ,unde imi pregatesc o supa fierbinte,dupa atita frig si apa simteam nevoia...pe sensul celalat iarasi coada...un camion maghiar a ramas in pana,prima banda blocata, se urca catre Roncobilcio,ajunge si o "bicicleta " ca sa se blocheze totul.

De aici si pina la Mantova vb in duo cu Dodo si Cornel, intru in A22 si nu am decat un gand.....un somn bun pina maine dimineata.
Descarc dimineata la Riva si apoi reincarc pentru...........Roma !!!
O alta zi ,o alta poveste.....o alta aventura .
Noapte buna !

2 comentarii:

  1. Ai cursa fixa in ultima vreme...sti tu ... toate drumurile duc la ...ROMA !!! O saptamana cu drumuri bune !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce ti-e si cu istoria asta.....inainte vineau romanii spre Dacia, acuma merg dacii spre Roma :D .

    RăspundețiȘtergere