sâmbătă, 15 mai 2010

Miercuri dimineata, ora 6.30 , desteptare pe ritmuri de samba.....heheheheh, face bine la moral,o cafea pe fuga, controlul camionului si "on the road" !
Imi propun sa parcurg ziua cu calm,ca nu am decat de descarcat in dimineata asta, apoi trec prin garaj sa fac plinul,incarc in varful muntelui si apoi o sa trec o fuga pe acasa ....pranzul in familie....un dus pe cinste si din nou catre cetatea eterna !

Asa ca , country on bord,telefonul se incinge .....colegi mei sint toti pe drum si vor noutati....sau informatii depre diverse locatii....nu ma deranjeaza deloc situatia, ba imi face placere sa dau o mana de ajutor.
In coborare spre Riva del Garda,o urma de carburant pe sensul opus , pune la munca o intreaga echipa de pompieri.....cineva a pierdut motorina ,cam 3 km de strada , dupa ploaie ....o placere pentru motociclisti si nu numai pentru ei.
Obisnuitul ritual, cantar / stransul prelatii / descarcare si ......capuccino cu un sandwich....am nevoie de carburant si eu !!!

Spre Trento totul este linistit,ploua si e frig, un timp de stat le caldura.....si inventat ceva pentru umanitate ???
Plinul in garaj, avizez clientul ca sint in drum spre el, fac o cursa pina la San Mauro,si dupa cantarul in intrare urc catre o cariera de care nici nu stiam,o gaura in munte, dupa o panta destul de serioasa.

Aici eram deja asteptat,marfa pregatita,pun dinozauru in pozitie si in mai putin de 30 de minute sint gata de drum, nu inainte de a face tara camionului unde am parte de o surpriza.........aproape o tona in plus......eventuale penalitati cine le suporta ???

Ok, dupa o scurta consfatuire, imi iau documentele si cobor catre garaj,unde parchez dinozauru' pentru 2 ore....am dreptul la o scurta " permisie "...asa ca folosesctimpul la maxim.
Dupa pranz si dus, o cafea si un control al camionului ies din garaj cu muzica si zambetul pe buze, este un pic de soare si sper sa gasesc timp bun si catre Firenze,unde o sa fac pauza intermediara de 45', dar aveam sa gasesc contrariul...ploua torential si este deprimanta autostrada,dar Kenny Rogers are un ritm minunat asa ca nu fac mare caz de ploaia de afara.
Un pic de aglomeratie pe Apennini,si la Firenze...surprizaaaa....il intalnesc pe amicul Kali, cu Coronado-ul sau superb,ne salutam si cer informatii despre trafic, nu stie nimic de abia a intrat la sud,ok el merge catre Modena eu reusesc sa ajung la Incisa,mai bine de asa nu se poate...sì opresc pentru pauza , fructe si ciocolata,o muzica in surdina,fac o verificare a postei electronice,intru putin pe forum si cateva bloguri de specialitate ,plus ultimul nr di revista preferata,Tuttotrasporti,si timul zboara repede,poate prea repede pentru noi,niciodata nu ai suficient !

Incisa -Orvieto , fara probleme,soare ,nori,muzica, radio trafic,telefon si multa voie buna.....plus apa din belsug.....cand se va termina sezonul ploilor o sa soseasca sezonul secetos......aveau dreptate cu schimbatul climei si incalzirea globala .
Parchez in zona de serviciu Tevere, intre Orvieto si Attigliano,locul preferat si am parte de o surpriza neplacuta,stick-modemul meu nu prea vrea sa functioneze,asa ca uzez cunostintele de IT,in ciuda unui " coleg " ,reinstalez totul, restart pc si totul este ok, in parte, lipsa unui semnal mai puternic imi lasa doar o conexiune de tip GPRS,macar pot saluta un pic pe forum !!!

Dar cum deja era tarziu,las totul balta si trec la somn,nu inainte de fixa alarma pentru maine dimineata, 6.30.....stie el Tavy ce inseamna !

Aerul diminetii este curat si se simte un miros placut de salcam, de florile acestuia....imi vine in minte bunicul cu stupii de albine,primavara era o minunatie printre flori si miere......o lacrima ....si o iau din loc.
Pina la clientul meu,in zona Sutri.Vt,ajung fara probleme,un pic de trafic si cateva masini oprite haotic , dar trec linistit, deja imi fac planul pentru micul dejun...cereale si lapte cu adaos de miere, hmmmmmmm .
Cu calm terminam operatiunile,operatorul descarcarea si eu cu bunatatile ,semnat/stampilat si ies in ss2 Cassia, dar la 500 de metri ......booommmmmm, in intersectia pentru Trevignano Romano,trei masini tamponate....fac repede o poza si ocolesc zona , caci altfel risc sa ramin blocat in trafic ,dupa Sutri anunt o patrula de carabinieri de accident, hheheheheh,bunul samaritean din mine face din nou o fapta buna,cam necajiti de veste baietii, erau in zona de "pescuit",si uite asa le stric eu ziua,primesc multumirile de rigoare si pina la Cellere nu mai opresc.

Anunt intrarea in zona pe cb,pun dinozauru pe pilot,10 km/h,si eu fac un videoclip in intrare, saptamina trecuta am facut unul in iesire.
Pentru a sta linistit,am montat lanurile intre obloanele remorcii,asa nu risc sa se " umfle " la incarcare,imi multumescin gand de idee,dupa ce aveam sa termin de incarcat.

Mai fac cateva poze sus pe incarcatura,un fel de slide cu acoperirea,si las zona in graba,sint decis sa ajung acasa in seara asta,si am nevoie de tot timpul necesar, nu pot pierde nici-o secunda pretioasa.

Drumul spre Orvieto este o incantare, dupa ploaie de ieri noapte,totul este verde si norii albi fac contrast cu florile salcamului.....bunicul este de vina, de la el mostenesc dragostea pentru natura, si fac poza dupa poza,atent si la drum insa,Maremmana este o strada destul de incalcita, urca si coboara pe colinele umbre, intr-un ritm ametitor.
Pauza de pranz o fac la Valdarno,intr-o parcare noua, este loc din belsug, soare si material pentru blog si forum,am parcat linga o Scania T, trag o fuga la market dup paine proaspata,o specie de baguette italiana,foarte buna ,imi incant privirea cu un Daf special,cu dedicatie pentru Gattuso....il urmaream de mult.

Dupa sedinta foto, revin cu picioarele pe pamint, si decid sa pregatesc o "trippa ala parmigiana ", o bunatate de mincare,intre ciorba de burta si ostropel ,nu va pun poze ca e periculos , riscati sa ramineti fara monitoare ...hehheheheheh, glumesc !!!

De aici,daca totul decurge normal cu jumatate de program intru in garaj .....ok,o sa vad eu, si la Firenze sud reintalnesc pe Kali si Freightliner-ul sau,ufffaaaa in zona de lucrari iarasi si nu pot sa fac poze,schimbam un salut si o gluma , cu promisiunea de a intalni pe Worldtrucker si pina la Modena nu am parte decat de apa si un Fiat militar, camion fara limitator si diagrama, care merge cu 60 km/h in zona de restrictie ( depasirea interzisa ) .....lucru demn de cartea recordurilor absurde,risc si il depasesc ,toti soferii il injura ca la usa cortului , dar el isi continua drumul linistit,mandru de uniforma si culoarea mimetica a camionului sau !

Dupa Modena gasesc un pic de timp frumos,trafic normal si liniste radio, asa ca pot vb linistit la telefon cu Cornel, si el prin zona de Verona si cu 2 minute in avans intru in garaj ....ufffaaaaaaa,am reusit ,si sint bucuros pentru asta,
Parchez in interior,cu camionul oprit se uda toata incarcatura,predau actele ,primesc informatii pentru ziua de vineri si astept sa vina pustiu' sa m-a ia ....intre timp a luat Kuga din garaj.
Acasa la o baie fiebinte,o cina pe cinste si un Verduzzo din 2007, ce mi pot dori mai mult,o seara linistita in familie !

Vineri dimineata, conform cu programul,imi fac o cafea si controlez T-Rex.ul, in timp util ajung la Bressanone,las pretioasa incarcatura si dupa o scurta convorbire telefonica gasesc un retur neprogramat in zona Bolzano, e ok, asa nu fac drumul gol.
Incarc la Varna ,un stabiliment nou, unde acum doi ani am carat fierul necesar pentru fundatii si anexe.

La Bolzano descarc si plec imediat,nu este foarte mult loc si mai am de umblat azi.
O descarcare a unui tipper trailer la Mezzocorona,cu un nisip de cuart pentru geamuri, si o vizita cu dinozauru' la "doctor"......la mecanic adica,trebuie inlocuit cartusul filtrant de la instalatia de uscare a aerului.

Asa ca in garaj schimb semiremorca cu tipper-ul,si in 10 minute sint la destinatie unde au schimbat regulile de intrare,semnaturi si documentem primesc un ecuson cu normele de protectie, vesta refectorizanata...ufffaaaaaa,mai rau ca le Pentagon ...no comment si scap repede de sarcina asta ingrata.

La Volvo, nu pot intra decat cu tractorul.....asa ca decuplez din nou si asist la operatie......totul decurge normal,doar filtrul era de vina, salut si plec catre Trento.

Pauza de pranz ......intre timp pe satelitar sosesc ordinele pentru luni....si dupa cum banuiam ...go back to Rome....insa acompaniat,Costel merge la Ostia , uraaaaa, asa nu mai sint singur.

Incarcarea in Albiano, cateva poze,si pina duminica seara nu mai vreau sa aud de nimic.
Va urez un sfarsit de saptamina cat mai placut !!!

2 comentarii:

  1. Daaaaa, 5 ani si 3 luni m-am trezit tot la 6.30 pfff. Intre timp am facut rost de o diploma de inginer si ma trezesc la 10-11 ;).

    RăspundețiȘtergere
  2. As manca si eu o ciorba de burta,trebuia sa pui poza,poate imi trecea pofta:)

    RăspundețiȘtergere