sâmbătă, 1 mai 2010

Miercuri de dimineata, la Roma nord,ma trezesc inconjurat de cehi, sint vreo 5 autocare,multe fete frumoase dar galagioase ca niste vrabii.
Aseara am ajuns pina la Roma,si negasind loc de parcare in spatiul destinat camioanelor,m-am strecurat in parcarea masinilor mici si autobuzelor....eeeeeee, asa-i in tenis....cine ajunge primul doarme linistit.

Asa ca las cehi sa fumeze linistiti si o tai usurel catre locul de livrare,undeva in afara orasului catre periferie.......aveam sa constat ca era la cucurigu' din deal,in cel mai bun sens al cuvantului, pe o colina la vreo 30 km pe linga Fiumicino.....se construieste un cartier rezidential,cu toate aditionalele,adica complex comercial, spatii verzi, camp pt sport,si ce-o mai inventa omenirea pina la sfarsitul lucrarilor.

In putin timp devin un sac de nervi,intru la limita limitei limitata la maxim,mai rau de asa nu se poate,o potecuta cu un viraj la 90 grade si apoi un altul la fel , dreapta -stanga si incep sa pun beeeeppppp, ca altfel fac pomelnicul sfintilor .

De intrat am intrat,ramine de vazut la iesire....voi incerca sa ies fara sa fac daune dinozaurului,si dupa ce am livrat marfa,rog unul dintre muncitori sa ude bine curba respectiva,asa nu risc sa las gumele acolo.
In sfarsit ies cu bine si rasufland usurat ma indrept catre cel de al doile client, dar dupa cum ziua era abia la inceput,si surprizele nu se vor face asteptate.
SS 148 " Pontina ", doua benzi pe sens,leaga centura Romei cu Aprilia,strada acceptabila, dar la ore de trafic maxim,se transforma intr-o capcana mortala.

Nu exagerez cu nimic,intru linistit si in nici 2km ma trezesc blocat,o duba a pierdut rotile din spate ?????.....si printre injuraturi si blesteme inteleg problema.....a pierdut una dintre rotile duble puntea spate/stanga.
Concluzia ????....o banda blocata,trafic asemenea,si azi imi pare ca toti vor sa fuga din oras, uffaaaaaaa,si ca totul sa fie complet, un motociclist este lovit de o masina,la 2km in fata mea.....nu se poateeeeeeeeee.

Ambulanta deabia trece printre camioane si masini,cu greu reusim sa inaintam,si reusec sa fac o poza la locul accidentului,intre timp ce cu duba a fost preluat de un trailer si cu chiu cu vai ajung la clientul meu.
Aici innebunesc de tot,pentru ai face pe plac trebuie sa stau aproape lipit de o gramada de piatra cubica.....stai linistit ca iti spun eu .....si imi spune, dar dupa ce ating lampa dreapta de la remorca,beeeeeepppppppppp,si cobor sa vad rezultatul.....plasticul spart,si el rade !!!!!
Gata,mai mult nu mai suport,si dupa livrare plec catre Guidonia,unde am returul,pesimist si negru de nervi .
Pe via Nettunese,strada catre Roma,la un moment dat opresc la un semafor,si imi arunc privirea catre dreapta,am auzit galagie,voci de copii....o gradinita ,m-a lamuresc repede.
Dar aici se intampla " minunea ",unul dintre micuti abandoneaza grupul si vine glont catre gard,unde prin plasa de sarma scoate manutele si incepe sa salute frenetic , cu un zambet luminos si doi ochi albastri superbi.
M-a topesc , intr-o secunda tot necazul se duce pe apa sambetei, simt o usurare si imi dau lacrimile.....se face verde si o iau din loc,aveam sa ma gandesc cateva zile la aceasta intamplare.

Ajung la fabrica ,unde sint avizat ca incarc la 14.00,am o ora la dispozitie,pranzul si zdup in pat,sint obosit deja.
15.30 am terminat cu incarcatul, acoperit cu prelata,o cafea si din nou la drum,sper sa nu mai gasesc ceva pe traseu.......si dupa cum speranta moare ultima,la intrarea in A1 un panou electronic anunta un accident intre Attigliano si Orvieto,5 km de coada......no comment !!!
Aproape instantaneu suna telefonul de bord,este "The boss ", Andreea, care m-a avizeaza de accident,si imi lasa mina libera in alegerea unui traseu de ocolire ,sper sa nu fie nevoie.
Din tot scandalul radio de pe cb, aflu ca sint 2 camioane implicate, dintre care unul pus perpendicular pe axul drumului, destul de complicat pentru opratiunile de deblocare, si decid ca o pauza este binevenita,intre timp la radio se anunta rute de ocolire.
Ramin oprit in Autogrill la 6 km de accident, o ora de pauza fortata,curatenie la locul de munca,cafea si un pic de relax, ca altceva nu imi doresc.

Reintru in autostrada, am tinut statia pe frecventa,si mai prind doar 1km de coada, fac repede o poza ,si cu viteza maxima incerc sa mai recuperez ceva pentru azi, destul de greu si pina la Campogalliano,nu mai am parte de evenimente.

Loc de parcat dinozauru' nici vorba , este plin dar imi gasesc un post destul de bun catre iesire, si la 22.00 deschid bucataria de campania, paste cu ciuperci si un "nero d'avola ",bun de te lingi pe buze.
Deschid pc-ul, pe forum Tavy deja dadu-se drumul la caini, dar pe mess am parte de o surpriza placuta, si uite asa cu o mina pe ligura si una pe tastatura aproape de miezul noptii ajung si eu in pat,binecuvantat sa fie cel care a pus patul in cabina camionului !

Dis de dimineata,desteptarea,apa rece....brrrrrr,de barba nu mai am timp,plec direct catre Riva del Garda, intre timp pe sensul sud trece Dodo,si mai palavragim un pic la telefon, timpul zboara si ajung la descarcat, uffaaaaa,strang prelata cu ajutorul unui operator de treaba, mereu ma ajuta, si dupa livrare ...micul dejun, ca nu pot sa mai conduc cu " burta goala".
Trec prin garaj,pt motorina,fac si o scurta pauza, asa voi putea ajunge la Reggio fara oprire.
In Camparta ma necajesc putin, dar nu mai fac caz,astept sa se termine saptamina asta , a fost de groaza .....intr-o parcare de urgenta o masina a luat foc,anunt centrul operativ A22,si sint multumit ca am facut o fapta buna !

La Reggio Emilia, nu sint probleme, descarc si o tai catre Verona, unde pe colinele pline de vita de vie, Valpolicella, iese un vin traznet, am returul,o incarcatura de clinker,materie prima pt ciment.

Aici e totul ok, intru , incarc si ies , nu inainte e a pune prelata pe remorca, alfel nu se poate.....iar la poarta gasesc unul dintre colegi romani,ramine singur,pt ca eu plec catre casa.

Parchez camionul si pina acasa mi se pare o eternitate.
O baie pe cinste, o cina in familie,un pic pe net,si somnic,maine mai am de alergat,la toate modurile,pentru ca la 16.00 intra in vigoare restrictia de circulatie.....soseste 1 mai muncitoresc !!!
Vineri dimineata, verificare si cafeaua, doua chestii vitale, soseste si Costel,si impreuna urcam catre Tassullo,locul de destinatie.

De aici plec catre Albiano,unde am de incarcat pentru A22,la Ala,deja cunoasteti zona,dupa care am ITP,la dinozaur.....sper sa fie totul ok....und ajung cu intarziere,la Ala am pierdut timp pretios .

Printre operatiunile de revizie,mai trag si cateva poze, am gasit " revizia mobila ",semiremorca speciala, care face foarte multe " victime " printre soferi.
Frane ,lumini, greutate,etc,etc, si verdictul final....ok,in regula....pe data viitoare,respir linistit,imi iau taloanele deja completate si fuga la Baselga di Pine'.

Sint asteptat....eeeee, sint si un un pui de VIP's...hahahahah, si cu toata buna vointa pe la 13,00 termin de incarcat, destinatia .......Roma !

Dar mai am inca de alergat azi,cobor in garaj,las semiremorca mea si agat o alta goala.......la Ala sint asteptat cu al doilea transport.....beeppppppppp.....si printre convorbiri telefonice,ajung la locul de destinatie,unde am un schimb de replici cu responsabilul locului.....pina la urma ne lamurim reciproc .

Ora 16 a sosit,restrictia a venit....asa ca nu imi ramine decat sa ies pe national,ss12 pina la Trento,sper sa nu mai dau de accidente !!!
Parchez remorca de " imprumut ", fac plinul si agat " coada " mea.

Acte si iar acte, las totul in birou,mai schimb o vorba cu cativa colegi,si in sfarsit incepe wekeend-ul si pentru mine.
Va urez un sfarsit de saptamina placut !!!

2 comentarii: