sâmbătă, 17 septembrie 2011

Arezzo...Merano.....coada ca la moara... o sambata pierduta !!!

Aseara am adormit ca cei mici dupa baie,si la propriu si la figurat,un dus dupa o zi de munca si o masa destul de buna fac minuni...am timp sa dorm linistit ...pauza lunga ...o merit,mai ales ca azi este sambata ....pentru uni insa ,eu am de macinat la km pina la Merano.
Cu speranta unei livrari cat de cat mai umane,din punctul de vedere al timpului pierdut,ma pun la drum cu o muzica country....mai ales ca A1 este aproape pustie, putine camioane ....asa m-a simt chiar pe o highway americana !

Pauza de pranz la Trento,apoi din nou la drum....cind ajung la Merano insa,lovitura de teatru....plin peste tot ,am gasit cativa colegi care erau acolo de azi dimineata...un bordel...asa ca sperantele mele s-au dus ....in sucul de mere.

Acum astept ,au trecut 3 ore ,si nu stiu cat mai stau ,afara ploua ..este o atmosfera gri...si ce frumos incepuse ziua asta .
Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu