miercuri, 21 septembrie 2011

Dupa festinul de aseara, am adormit catre miezu' noptii…la 4 eram deja in picioare,noroc ca nu mai am cocosul ala …ca il lasam fara fulgi .
Controlul de rigoare ,cafeaua si din nou fuga la Merano, am o banuiala cam naspa…o sa gasesc la fel ca ieri….camioane cam putine prin garaj…deci, tota lumea la Zipperle…..abia aveai loc sa intri in curte si faci cantarul….mai nene astia nu mai au familii…..nu mai au nimic sfant in lumea asta …..vai de mama ei de lume !
La fel ca ieri,parchez si pregatesc patul…insa acum am de stat mai mult…..si dorm 3 ore ca in statiune dupa masa de pranz…vine omuletu' si ma trezeste ,hai ca e randul tau ….unde zic eu ….. se da ceva sau e gratis azi ?





Bun ,descarc si o iau usurel peste munti…passul Palade,asa dor imi era de el …bag la foc automat un sac de poze si nici nu am timp sa fac caz…sint deja la destinatie….natura asta ma lasa fara cuvinte !





Eeeeeee, insa aici incepe comedia ….nu stie nimeni nimic ca de obicei,iar cind se lamuresc treburile…s-a stricat motostivuitorul….era normal, 11.30 nimeni nu vrea sa lucreze peste program,asa ca sint trimis la Revo'….uffaaaaa, ce criminali, am trecut mai devreme pe acolo, ca alta strada nu aveam disponibila….si cu injuraturile de rigoare….intoarce bre animalu' si da-i sandale ,poate mai gasesti pe cineva pe acolo…..am avut noroc insa ,am gasit persoana potrivita …un baiat de nota10, in 60 de minute eram deja pe picior de plecare.




Fac A22 la intoarcere,undeva se lucreaza la un pod iar incarcat nu risc sa trec pe cel provizoriu….nu prea mi-a prezentat incredere de dimineata, la Merano este la fel cum am lasat ……balamuc , asa ca iarasi o stau sa astept …..cine stie pina cind.
La buna vedere !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu