vineri, 16 septembrie 2011

Trento....Rimini....Arezzzo...E45 !!!

On the road again...controlez bestia sa vad cum sta, cu calm si fara sa o deranjez...asta e in stare sa muste, de cateva nopti tot il descarca jolly....am insa incredere ca inca m-a mai recunoaste de stapin .
Incarc la Cembra si o iau din nou catre Rimini...acum toamna,ca asta vara nu se putea ....o plaja o baie ceva ....uffaaaaaaa.

Drum fara probleme,trafic linistit,la Bologna insa un accident dadea de furca pe sensul nord, curiosi destui ...apoi pace din nou.
Descarc cu calm ,pun pe Ugo la munca , in directie Arezzo si ....inaiiiintteeeeeee osteni....insa am asa un dubiu si pun mana pe telefon, adresa gresita si clientul la fel...mai sa fie ,andrisantu' necunoscut va sa zica ...si dai si lupta,si dai si lupta...cu gropile pe E45 , de imi venea sa cred ca am ajuns acasa,in Romania....pe ruta Deva -Brad -Oradea.....mama lor de drumuri europene !



La Sansepolcro schimb din nou ruta, intre timp am aflat noua adresa ,vorbit cu andrisantu', intalnesc un coleg de BH, ne salutam cu bucurie ,apoi dau de foc....incendiu pe o colina, cu locuinte ....lume disperata ,pompieri in actiune...de fapt aveam un echipaj chiar in fata mea pe drum.



Ajung la destinatie, bla,bla,bla.....apoi incep ostilitatile....insa fluier repede , offsaid la furnizor,stop joc si cer un ajutor la telefon....marfa avariata, adica prea matura, nu merge la mine,curge sucul ca din stropitoare ...amenda mare si puncte multe in joc.

Jocul se reia, schimbare de titular...in loc de royal gala,intra stark in joc....hahahahaahha, ala e dur,nu se lasa impresionat cu nimic....adica nu plange domne', si daca nu plange ,nu e suc in semiremorca.

Gata cu joaca ca a venit noaptea, am timp sa ajung pina la Valdarno....pauza ,ca sint obosit,un dus si cina,o tura pe net,apoi somnic .
Noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu