marți, 27 septembrie 2011

Merano-Trento-Bologna .....Ferrara....lung e drumul Gorjului .....!!!

Pai cum altfel, un mix de muzica populara si o bucata din harta Italiei...iese ceva de neuitat...insa eu nu prea am timp azi de glume, dupa o livrare matinala,am de facut o alta la Bologna si un retur de la Ferrara....mai sa fie,mi-au crescut aripi si eu nu stiu !!!
Asa ca o iau incetisor, incep cu o pauza ...hehehehehe, asa mai merge ,apoi din nou la drum.....A22 ...un chin, profesorii au iesit la interval...75-80 km/h....neamul lor sa fie de ras !





La Bologna ajung dupa amiaza...e bine inca ,am ceva timp de rezerva, meciul se joaca la Ferrara...insa eu sint in deplasare,si arbitrul tine cu gazdele...asa ca in seara asta nu ajung acasa,,,doar pe undeva pe linga Verona...parking,engine off...dinner ...e dupa aia un pic de net,si nu pot lipsi de la intalnirea cu mos Ene !
Ce nu am facut azi,las pentru maine ....noapte buna !
Suita olteneasca !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu