luni, 19 septembrie 2011

Ploua din nou de dimineata, o ploaie rece ,genu' mocaneasca ...9 grade ,destul de rece ,pun pariu ca a nins pe varf, numai ca nu pot sa vad din cauza norilor.

In cariera este un pic de miscare, insa cu calm incarc si cobor catre A22, am noroc si nu gasesc coloana .....numai un ceh care vroia sa intre direct in prima banda,dupa ce a oprit intr-o parcare de urgenta....ufffaaaaaa, cine dracu' le da asa indicatii astora, ca sint niste criminali .
O cafea si un corn ...boooonnnnn, micul dejun adica....ploia a incetat ,insa la Verona sufla un vant turbat......mai sa fie toamna asta se manifesta bine ...apoi catre Rovigo se innoureaza din nou .



Livrare in timp record...mai inainte am urmarit un coleg cu un autotren....30 de minute ,imi venea sa-l strang de gat nu alta ....dar am asteptat randul meu pina la urma.

Pauza de masa la locul faptei,adica direct la client,insa mai inainte la Ferrara am facut cateva cumparaturi....apoi dupa pranz un somnic mic,in timp ce eram incarcat cu pere ....buneeee rau....dulci si parfumate,astea erau bune de facut tuica nu suc !
Nu mai ajung la Merano in seara asta , silozurile sint pline....o sa parchez mai devereme...insa neprevazutu' loveste din nou...trebuie sa fac o incarcare de urgenta,trebuiesc transferate materiale de la un evenimet mediatic la altul, bine macar ca este aproape de garaj....doaua ore le pierd insa.


Reintru in garaj ,las dinozauru' in service, a sosit ziua de mentenanta...ulei,filtre,etc.etc....las documentele la birou si plec acasa .
O seara frumoasa tuturor !
P.S.
Am avut dreptate de dimineata,zapada era vizibila si dupa amiaza, la Livigno au fost 10 cm azi dimineata !!!

Guess Who feat Marius Moga - Tot mai sus !


Un comentariu: