joi, 29 septembrie 2011

O noapte fara vise la caldurica,aseara termoetrul indica numai 9 grade,insa era un aer curat si un miros de brad de innebuneai nu alta .
In ValVenosta e frumos in toate anotimpurile, ceva de vis, numai ca eu nu prea am timp sa m-a bucur asa cum trebuie...din pacate mai trebuie sa mai si muncesc....hahahha, defect profesional !
Incarcarea la 7.30 si incep sa cobor catre Merano,spun incep.....este trafic si nu stiu la ce ora o sa ajung ,si sper sa nu gasesc balamuc la fabrica,ca altfel o sa termin programul ca si ieri ...anticipat .


Numai ca azi imi pare ca o sa fie o zi buna,fara probleme...ajung la fabrica,si nici o cafea nu am timp sa beau,ca deja vine omu' dupa mine,hai ca e bai mare.....descarci si te las sa pleci imediat...hai,atunci ca e pacat sa pierd timpul.
Numai ca teroristii actionau din umbra.....au atentat din nou la integritatea curselor mele,sint deturnat de la Silandro la Lasa....mama lor de indivizi ,tot pun eu labutele pe dumnealor.....ajung la noua destinatie si incepem cu munca cu o pauza.....cea de pranz,booooonnnn,maninc linistit,bag un teatru si trag in pat , am o ora la dispozitie...somn usor...mie !



Bune e somnul ghiurghiuliuuuu....sau era cu vinul melodia asta .....nu mai conteaza, am terminat cu incarcatura si din nou la drum,la vale mai precis,ca am de coborat destul,nelipsitul trafic si nelipsitul imbecil care merge cu 50km/h....si din nou ramain surprins la fabrica...cum ajung cum intru la descarcat....se intampla ceva straniu aici, nu imi vine sa cred ....in plus de dimineata am capatat si o sapcuta cadou...rosieee ca focu'.....cred ca vine 2012 !
Ocarina - Alma America !



Pentru maine am de facut Piacenza si zona Cuneo.....no pb,in seara asta ajung acasa la ai mei, mai vorbim din parcare maine seara ,pina atunci v-a pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu