vineri, 30 septembrie 2011

Ce bine este acasa....o baie pe cinste,o cina la fel apoi un somn profund,odihnitor ,fara vise...sau cel putin nu imi mai aduc aminte eu !
Da nu are rost sa imi bat capul prea mult,ajung in garaj la limita,cafeaua si controlul,apoi la drum...ca am destul de facut azi .

Prima halta la Piacenza...unde dau de Ahmed,a plecat mai devreme de 5, dar nu am probleme...incarca pe linga Alessandria, una altul imi da de furca mie...sper ca in curand o sa se se potoleasca .....singur,fara ajutorul nimanui....deja au inceput alergatorii sa oboseasca !


Pauza ptr micul dejun si odihna ....la Asti, ceai corn cu crema si somnic....cea mai buna reteta , si din nou la drum....sint avizat ca o sa fac doua incarcari....uffaaaaaa, asta e , vineri ,si nici macar nu este 13 !
Ajung la destinatie,trag in parcare,pranzul a sosit,asa ca dau navala la masa si eu...apoi din nou la somn ....ce sa fac altceva ?




Dorma ca un urs...grizzzly..carpatin, nu are importanta,m-am odihnit destul pentru azi ,asa ca incep sa muncesc si eu ....spal semiremorca ,apoi din nou .....pauza !
Prima incarcare ,apoi fuguta la cea de a doua , 5km de la un la alta...dar pina termin vine seara....sau cel putin incepe ,ami am doar cateva ore de program,sper sa ajung pina la Piacenza....cina ,tv si putin pe net,apoi ...saibenpaussen !
Still in Love - sax solo !



Noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu