luni, 26 septembrie 2011

Inceput de saptamina destul de furtunos....sau cu alte cuvinte iar umblu cu botezu' prin partea de nord-est....Trento-Verona-Ferrara-Lugo, nu sint locatiile exacte,dar ma rog ,prin imprejurimi.

Pai cum altfel,imi lipsea doar caldarusa si tarcovnicul....noroc ca umblu cu dinozauru', ca altfel intra lumea la ideei .



Nu prea am amintiri, ca am fugit de la o destinatie la alta,pauza de pranz la Ferrara, apoi un somnic mic,poze cu un Iveco decorat,apoi din nou la drum ....returul m-asteapta pere Kaiser,viata mea....au un suc lipicios,ca o sa ma lase tantarii in pace toata saptamina.



Gata lume, am ajuns la garaj ...parcat animalu' in vie si plec acasa ...pe maine !

Un comentariu:

  1. Coane Sagio, vezi sa nu depasesti programul de lucru cu botezul...ca ma gindesc ca si popi exista un ARR si BAG....care verifica.....
    Toate cele bune!!! Drumuri bune!!!

    RăspundețiȘtergere