joi, 8 septembrie 2011

Astazi pauza, sint la Milano,dar in interes personal,am lasat dinozauru' in grija lui Ciccio...adica Giovanni, stiu ca o sa-l cam chinuie,dar nu pot face nimic,decizia forurilor superioare.....am avut grija si de acestia, sa fie pomeniti odata cu lista sfintiilor la urmatorul recensamant !
Si cum trebuia sa imi ocup timpul de asteptare cu ceva, caci am uitat cum se lucreaza in birourile romanesti...ale Consulatului din Milano,mult calm si indiferenta....am inceput sa fotografiez graffiti-ul din zona sud a stadionului San Siro .....o strada intreaga, ma rog ,peretele ....interesenat si atragator,nu eram singurul in zona ...aveam concurenta , doi free-lancer cred,dupa volumul de aparatura cu care erau in voiaj.
Maine din nou la drum,Rimini -Rimini....ca si filmul cu pricina, apoi o incarcatura de fructe de sezon....hmmmmmmmm, si abia astept sa termin saptamina asta ....-1 pina la truck fest-ul de la San Giacomo .....uraaaaaaaaaaa....poze pentru toate gusturile si o multime de amici cu care abia astept sa m-a vad !
Noapte buna tuturor !!!




















P.S.
Astea sint doar o parte din panourile fotografiate,sint aproape 75 la prima socoteala,o sa revin cu alta postare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu