joi, 22 septembrie 2011

De dimineata, pe racoare …..am plecat la vanatoare…de tantari,ca numai aia erau prezenti …hahahahaha, dupa cafeaua aproape rece,ca am uitat de ea in suport …uffaaaaa, abia astept weekend-ul , ca sint adormit rau .
Si ca sa nu imi ies din ritm cum ajung la destinatie,Caldes, urc dierect pe cantar,webasto on si o tai catre lumea lui Morfeu….unde intalnesc o urmasa a nibelungilor….mai sa fie, hai ca-mi place faza …numai ca atunci cind era mai fierbinte situatia ,aud ..cioc,cioc,cioc…..boooooo, asa stii ca a venit mos Thor cu ciocanu' sa scape fata de la necaz…cind colo era responsabilul ala smecher de ieri ….hai ca azi te incarc repede …..da,da …mersic,numai ca in gand deja era pomenit tot arborele genealogic de la maimuta pina in zilele noastre !
Ziua buna se cunoaste de dimineata,asa ca recunosc ca azi o sa fie ok….am citit in stele….alea verzi pe care le-am vazut dupa ce am tras un cap la semiremorca ….se vede ca inca dorm .





O fuguta pe A22,apoi MeBo…si in sfarsit ajung la Merano, descarc imediat… "stejar, extrema urgenta "…dupa care o iau usurel catre munti ,Gampenpass…una dintre strazile mele preferate,unde poti simti din plin cei 460 hp ai dinozaurului…plus un sunet care te face sa iubesti camionul asta …..da gata cu vorba,opresc pentru pauza de masa la umbra...in natura !





Brez, ajung cu 15 min in avans, defect profesional……am mai subliniat asta,insa azi chiar mi-a placut, erau peregatiti pentru un alt camiondeci…1-0, pentru mine .
Inapoi la Merano,tot peste munti, trec peste podul provizoriu cu teama, tine sarcu la 46.t ale mele,insa scartaie precum stejarul lui Pacala !
Mai o poza,mai o depasire…..fac cateva pitstop-uri, ca sa las coloana sa treaca , m-a trezesc din nou la fabrica unde sper sa am din nou precedenta….insa asa cum am vazut in stele de dimineata….nu pierd nici macar 5 min,descarc apoi decid sa fac o scurta pauza…apoi spre casa cu muzica regimentului.
Noapte buna ! !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu