miercuri, 14 septembrie 2011

La fel ca ieri, in plus o fuga la Ravenna.....!!!

Dimineata pe racoare , se simte ca toamna bate la usa, diminetile sint tot mai racoroase,umede si intunecate....dar pentru bransa asta nu este o problema,soferul este invatat cu toate conditiile atmosferice ...asa ca si azi ,din nou la drum .

Directia Ravenna....cimitirul comunal.....hai ca nu am innebunit, asta este destinatia finala,pardon cea de azi .....ceva lucrari la intrarea principala,refacerea asfaltatului si largirea altor alei de acces in parcare ...asa ca materialul stabilizant trebuie acolo.
Cu calm si eleganta am ajuns la timp.dupa ce in prealabil am facut o pauza pentru o gustare si o cafea in zona industriala Baiona...la cativa pasi de locul cu pricina...descarc ,click -click cateva poze....vorbesc cu doi pescari dezamagiti ....astazi or sa manince orez in loc de peste ...si o iau din loc catre Belricetto,un satuc pierdut pe linga Lugo-Alfonsine...nu am mai trecut pe acolo de vreo 3 anisori buni....strada mi-o reamintesc la perfectie....strada este mult spus,o specie de pista ciclabila ...noroc ca nu intalnesc pe nimeni .

Din nou pauza,dupa ce fac tara la masina, un pic de umbra ...este cald de abia se poate respira ....ca in desert .
Incarcare fara probleme...pere Kaiser,bune tari ca piatra .....nu am probleme cu sucul pe drum,ufffaaaaaa, macar azi stau linistit .
Livrarea la Merano o face ca de obicei jolly....ce viata si asta ,sa lucrezi de noapte cu masinile altora,fiecare cu pretentiile si tabieturile lui,jolly trebuie sa tina cont de asta...ordine si curatenie,plus respect ....asa nu risca sa se aleaga cu repercusiuni !
Noapte frumoasa tuturor !

Un comentariu: