marți, 13 septembrie 2011

La fel ca ieri, in plus o fuga la Merano......!

Dimineata incep programul cat de cat mai normal,adica pe la 6....nu m-a bucur foarte tare ,simt deja o oboseala cronica care ma apasa in fiecare zi....poate am imbatranit ,poate sint doar stresat si tracasat .....cine stie ?


Incarc pentru Modena, o sa-mi fac programul in asa fel ,incat la miezul zilei sa fiu deja la incarcat.....adica doar cu cantarul facut si tras in pozitie,apoi o sa merg la masa,un somnic relaxant....in jurul orei 14 incepe tura la ModenaFruit,si o sa am si o pauza de 3 ore continue.....mai bine de atat nu se poate .

Timp avem berechet la dispozitie,asa ca decid sa dau o fuga la Merano ,livrarea fulger,apoi din nou pe drum...seara este mai liber si am timp sa mai ascult in tihna o muzica buna.
Motorina,un dus si pentru dinozaur,apoi parchez cu calm....mi-e foame si simt deja ca nu o sa mai am putere sa mai completez blogul in seara asta ....scuzeeeee !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu