marți, 20 septembrie 2011

Brrrrrr, e chiar frig dimineata asta ,sint 9 -10 grade in oras,sa vezi ce frumos este sus la Merano,pina un alta webasto on,si tura de control impreuna cu nelipsita cafea…totul ok,deci se poate pleca la drum .


O muzica buna face minuni, ajung cu avant revolutionar la nenea Zipperle…insa imi zboara repede zambetul de pe buze,este full …..silozuri,camioane…colegii mei sint majoritari….fac cantarul si trag in parcarea….preferentiala, apoi din nou webasto on,dupa ce in prealabil am predat documentele la personalul din tura.
Somn de voie pina cind aud ciocanind in cabina….a trecut fix o ora, bun ….hai ca poti descarca…..si intru imediat pe flux….basculez perele si o iau din loc,este deja tarziu si o sa fie un balamuc cu programul azi .
Trento il tre ca rapidul japonez,opresc fix la Segonzano, halta unica pentru incarcat ,apoi un sandwich pe fuga si un sfert de ora pauza…la umbra,ca deja soarele arde ca la tropice…..ufffaaaaaaa, nu stii cum sa te mai imbraci,noroc ca sint inca la tinuta estiva.



Pina la Mantova nu am nimic de comentat,trafic lejer….cateva minute de intarziere pentru un santier in zona Rovereto,insa la cate ore am eu intarziere ,nu mai conteaza inca 5 minute…ajung la destinatie,un loc nou…hmmmmm, repede scap de incarcatura si trebuie sa completez pauza inceputa in muntii.


Intre timp vorbesc si cu frate-miu,care este la Trento, face pauza …..tot sofer si el…si stabilim o intalnire mai pe seara….uraaaaaaa, nu l-am vazut de anul trecut.
Returul la Bosco,la imbecilu' ala cu marfa proasta, ca de obicei am o mini-piscina pe linga masina …si el rade , cretin mai mare ca ala eu nu am vazut in viata mea .
Ok, plec cu inima stransa,insotit de colegul Ahmed,in aceeasi situatie si el ….fac o cruce mare si sper sa nu gasesc vre-o patrula pe undeva ,ca altfel este jale …..peste tot, portofele…portofele…….!

Ajung la Trento,il recuperez pe al mic, apoi parchez dinozauru' in garaj…acte si fuguta acasa ….ca am o foame de lup….si vreau sa stau cat mai mult de vorba cu fratele meu .
Noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu