luni, 12 septembrie 2011

Dai la deal si dai la vale....pe A22 ....!
Uffaaaaa, iarasi la munca...o noua saptamana , am grija la dinozaur, ca este nervos rau,sambata trecuta colegul meu a cam facut-o de oaie, era sa il parcheze in silozul cu mere....greseala lui, l-am rugat sa sune cind ajunge la descarcat...insa,stiti voi cum e romanul nostru...no comment restul !
O fuguta la Zevio,de fapot doua am de facut ....ramane de vazut cu a doua cursa cine merge la Merano..eu nu am cu ce ....orele astea sint putine !

Bataie de cap cu marfa insa, pierd suc peste tot ...Titanicu' juca la grupa mica in comparatie cu mine, nu disper insa...suspensiile sus ..si asteptam sa se se scurga ....timpul insa ,ca tot stropitoare sint .
Trece timpul ca nebunu'.....si cam trece si pranzul,si nu am ajuns la ora stabilita, dar cine zice ceva o are promisa,asta daca nu o incaseaza pe loc .

Livrare cu succes,si m-a intorc la Zevio....schimbam furnizorul,zice individu', am niste mere mai bune...bune de aruncat zic eu,uite cum se face balta iar sub masina !
Nu mai am cuvinte ,sint deja obosit , am sa stau din nou cu ochii pe oglinzi pe drum,pina la garaj....merge jolly la descarcat .
La buna vedere !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu