marți, 6 aprilie 2010

14.00 ,ora cind se ridica interdictia de circulatie pt camioanele de transport marfuri,peste 3.5 t,ora cind un sarpe colorat incepe se se miste pe strazi, ora cind autostrada incepe sa prinda viata.

Ora cand plec si eu, ca nu pot intarzia, am o livrare la Bolzano,si dupa denumirea firmei,stiu bine ca am de a face cu punctualitatea germana.
in sfarsit pot spune ca a sosit primavara, astazi sint intre 19-20 grade,un soare splendid, si culorile florilor incep sa devina predominante.

Las autostrada,la Sud, si in 2 km intru in curtea beneficiarului,o vizita in biroul expeditii-receptie marfuri,si cum am pus dinozauru in locul stabilit a si sosit operatorul pt descarcare.

Am timp doar pt a discuta un pic cu un coleg de profesie, si deja trebuie sa las locul unui alt camion.....nemtii astia....!!!

Inapoi catre Trento/Albiano ...am de incarcat pentru maine si gata programul pt azi....am inceput deja tarziu.

Pentru a ajunge la destinatie,urc o straduta un pic mai lata decat camionul, avizez prin cb, ca de nu, e jale...si deja gasesc totul pregatit.....credca azi a suflat vantul dinspre Bolzano !!!

Cobor pe aceasi strada,click o poza,si direct in garaj mai opresc,unde dupa ce fac plinul,parchez si ......cam gata....las documentele in birou,imi fac o cafea si gooo catre casa.

O seara frumoasa si toate cele bune !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu