marți, 27 aprilie 2010

Buna seara !
Imi cer scuze,am cam ramas in urma,dar am avut nevoie de un pic de odihna si eu....asa ca voi incepe cu :
Sambata,ore 4,00.....aer curat de dimineata cu un pic de ploaie,asa este primavara.
Azi am de facut o livrare fulger in zona Brescia,un client vechi,asa ca trebuie ajutat....drumul este ok pina la Sirmione, undesint obligat sa ies din autostrada,in zona Desenzano s-a intamplat un grav accident rutier....asa ca ies pe national,iar pina la Brescia est,vb un pic cu coleg, Cornel,care reintra de la Genova.

Ajung la destinatie, infiripez o mica discutie cu clientul,este cam de dimineata pt descarcat, trebuie sa astept dupa ora 7.30....am o incarcatura de piatra cubica si la basculare face un zgomot infernal,iar vecini din jur nu au nici-o vina.

Ok,descarc, iar tipul mutumit imi ofera o cafea , multumesc politicos si o tai catre Affi,unde m-a asteapta Nico,italianu' ardelean,care vine dela Livorno,il iau pina acasa.

Cu fumul de tigara in ochi, ufffaaaaaaa, eu nu mai fumez de mult, dar il las pe Nico, e obosit si imi tine companie.
Reintram in garaj cu harmalaie...adica cu muzica si dupa ce lasdinozauru' in arcare plec catre casa.
Dupa amiaza am planuit un picnic la iarba verde !!!!
Luni,sint ca nou dupa doua zile de odihna,iarba verde,munte, aer curat,un gratarel .....asa cum se face pe la noi, incep programul la 13.00

Impreuna cu echipa de soc, hehhehh,lucram in autostrada A22,unde sint aproape gata cu podurile noi,noi urmand sa mutam blocurile de protectie "new jersy",care delimitau sensurile de mers si protejau muncitori de traficul din autostrada.

Este plictisitor,ceva tip morisca pe o distanta de vreo 50 de km,incarci si descarci,nici nu cobori din cabina daca vrei.....dar lejer in acelsi timp,si ca sa nu ma plictisesc,intru pe mess si forum.
Cateva opinii,o conversatie placuta...si timpul trece.
Prea multe nu am de povestit,doar ca am avut si apa din belsug,un potop de vreo 30 de minute bune, cu tunete si fulgere !

La miezul nopti termin si eu,am fost ultimul.....si pina acasa ascult un pic de muzica la un post de radio austriac.
Marti.....ma trezesc din nou tarziu,pe la 8.15....doar trebuie sa-mi fac pauza ,si prin bucatarie la o cafea, la baie ma recunosc.....e semn bun....e inca curent la baterie..hehhehhh, si la 9.00 sint in garaj.
Aici surprizaaaaa, electricianul auto care face controlul dinozaurului, vineri am ITP la ansamblu,bravos natiune.
Si ca tot eram in curte schimb si doua gume la semiremorca,si uite sa una peste alta timpul trece si nu mai ajung sa incarc inainte de pranz,ufffaaaaa, no comment !

Maninc si eu linistit,am timp sa mai aranjez un pic in lada cu scule si accesorii,si cu voie buna reusesc sa plec catre al doile punct.

La Trento,dar pina acolo am de facut vreo 35 km de deviere, nu se mai termina odata cu lucrarile astea.

Cu urgenta maxima, fac si a doua incarcare,gasesc o trupa de " pitici " ,click si "on the road again" in directie Roma.
Este cam tarziu, asa ca o sa vad eu ce combin in seara asta.

Se circula un pic haotic, cu varfuri de 90,si frinari pina la 70/75...nu mai pun beeppp, ca nu imi mai ajunge pagina ,gasesc si resturile unui accident care de dimineata a creeat cozi de 13-14 km.

Reusesc sa ajung aproape de Firenze,unde sint nevoit sa fac pauza,si sa completez si blogul....upppssssss,timpul zboara din nou,mai am cateva minute si trebuie sa plec.
O sa salvez totu' iar pozele le pun mai tarziu,adica inainte de a trece la somnic.

Sa aveti o saptamina frumoasa !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu