marți, 20 aprilie 2010

Daca ieri seara nu am avut chef sa mai fac plinul,acum trebuie sa merg cu 15 minute mai devreme,nu spun nimic, ar fi inutil.....asa ca trag dinozauru' la pompa si.......mi se pare ca am uitat ceva......oare ce ????....aaaaaaa,bun dimineata, apa rece ....brrrrrr, stiti voi mai bine cum e dimineata devreme...si in sfarsit intru in garaj.

Cafeaua, un consiliu de " razboi" cu Sorin,care imi cere informatii despre doi clienti si plec catre munte, masivul Vigolana,la poalele caruia am o livrare fulger in dimineata asta.

Dupa cum sint obisnuit, respect intelegerea cu clientul, si fix la 6.30 sint in fata portii,unde eram asteptat, intru si in mai putin de 30 de minute scap de incarcatura...urrraaaaa, dar de aici trebuie sa merg in Albiano,pe un alt munte....asa sint eu ....muntean, si cu o incarcatura de piatra pentru RFI,plec catre Bologna.

Drumul pentru inceput este fara probleme,am in fata un " neamt " care merge cu 85,

nu am ce face,depasirea interzisa,pun si eu dinozauru' pe automat la 84, si " vaya con dios "...pina pe la Carpi,unde gasesc o coada de vreo 4 km...."lucram pentru dv, ne cere-m scuze "..

.si nu poti spune nimic,doar un beeeeepppppppppppppppppppp !!!
La locul de descarcare il gasesc pe Mirco,unul dintre colegi, care doarme linistit, il trezesc si pina cand ajunge responsabilul , mai palavragim un pic.
Din nou descarc pe dreapta, deci tot ritualul, schimb de bolturi, deschidere manuala....si tot asa.

Drumul catre Ravenna,tot cel ingust prin mijlocul campului,l-am invatat deja,si surprizaaaaa, in port este o liniste desavarsita, cum imi place mie, imi iau bonul si direct la incarcat trag camionul.
Timp pentru cascat gura de 2 ori,si o poza , ca sint gata de plecare....bravos natiune, se poate si asa !

Intre timp ce astept documentele pentru drum si garda de finante,acopar incarcatura cu plasa de protectie, vb din nou cu Mirco,urmeaza sa ne intalnim mai pe seara, si cu cantec las portul din Ravenna.
Il gasesc pe Mirco deja in parcare, de fapt camionullui,ca el era in centrul comercial la cumparaturi,il urmez si eu,am ramas fara cereale + banane....iar pe la 19.30 mergem la masa.
O cina satioasa,un pahar de vin alb,si mai palavragim un pic.

Ajuns in parcare mai fac o poza si ma retrag la mine in apartament......ma simt un pic obosit...dar inainte intru pe forum....dar asta este alta poveste....noapte buna tuturor !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu