sâmbătă, 17 aprilie 2010

Buna dimineata.
Astazi este sambata,stiu am sarit peste vineri, dar aseara am fost obosit,eeeee,am tot dreptul si eu,si nu am scris nimic......!

Vineri, pe la 7.00 ajung in garaj,wwrrroooooommmmmmm,si repede la o cafea,o fuga prin birou...Ciaoooo! m-a saluta Franca, dispecerul de dimineata,raspund la fel , si fuga mare la client.

Aici stiu ca mai devreme de o ora, nu am sanse sa scap, gasesc un "camioncin" cu o fata curioasa, click,si dupa un tur printre stive de materiale,pun dinozauru' in pozitie de descarcare,dupa care trec la munca de birou,un pic de acte de completat, agenda zilnica ,iar la sfarsit imi pregatesc micul dejun.Cereale si lapte, miere inclusa !

Fix dupa o ora ,mrrrrrrr,scap de baietii veseli, unul dintre operatori mi se pare un pic " dus cu pluta ", si pina la Albiano vb cu Dodo la telefon.
Aici incarc pietris pt Bologna, materia prima pentru covorul asfaltic antiploaie,care este una dintre cele mai bune chestii pe autostradele italiene.

Trento-Bologna, fara probleme,doar cateva vorbe " dulci" unui adormit care mergea cu 80/h.....se gasesczilnic asemenea specimene de soferi.
Am un noroc chior,gasesc responsabilul in ultimul minut,imi semneaza documentele si .....in 10 minute am terminat .

De aici reintru in A1,si dupa aceea in A13 Bologna-Padova, si pina la Ferrara m-a relaxez putin, intre timp programul de condus se termina, asa ca o pauza este binevenita,okkkk, intru in Autogrill,parchez dinozauru' si direct la masa ma mai opresc....tortelini cu smantana si parmezan, peste cu legume la gratar si fructe proaspete, cafea plus o coca-cola zero.

Rasfoiesc putin o revista de specialitata, TuttoTrasporti, pauza zboara, zbor si eu catre Padova, pe care o traversez in 10 minute, daca ar fi mereu asa,iar de aici A4 catre Vicenza, no pb, schimb din nou autostrada,cu A31, spre Thiene,zona de retur ,si in 15-20 km ametesc printre rotatorii.....o sa fac pe forum un topic cu ele.

Gasesc destinatarul,de la care plec cam dupa 45 de minute, cu o incarcatura pretentioasa.....pentru care decid sa schimb ruta pentru Bassano, mai putine rotondine nu strica nimanui.

Cu muzica si voie buna plus cateva telefoane,o cafea cu o pauza intermediara dupa care ajung in garaj unde parchez direct, las documentele lui Paolo,apoi plec catre casa ,ma simt un pic cam obosit,eeee,saptamina asta am cam alergat un pic.

Binemeritate zile de odihna , asa ca nu va mai plictisesc si va urez un week-end pe cinste, cu soare si fara nori !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu