miercuri, 14 aprilie 2010

Miercuri, schimb zona de actiune,ore 4.00 si inainte de plecare...dupa cum deja e o regula....verificarea si cafeaua.....altfel nu se poate.
Muzica la maxim, sau aproape la limita insuportabilului....dar pentru scurt timp,il sun pe Dodo,si vb cu el pina cand ajung la Imola ,aproape 3 ore!!!!
Las A14 si ma mut pe ss9,via Emillia,si ajung dupa grafic la destinatie.

Descarc," pe dreapta ",adica sint nevoit sa schimb bolturile de la remorca, dar no pb pentru mine.

Dupa un pic de pauza,plec catre Ravenna,prin mijlocul campurilor,pe o stradutaaaa,ingusta si intortocheata, dar care ma face sa scutesc kmsi ceva esential....TIMP !

Ajung la fix,imi completez foaia de intrare,fac cantarul si intru in fabrica.....surpriza mare insa, marfa mea nu este gata, trebuie sa astept un pic...si picul asta devine 2 ore....ufffaaaaa.
Ok,imi fac de lucru,ordine in cabina, muzica si micul dejun....si in sfarsit pe la 11.30,las Ravenna si ma indrept inspre Ferrara,unde am o alta incarcare....drumul este ok, fara mari surprize, doar un radar,dar erau deja ocupati cu un camionagiu, asa ca respir usurat si intre timp ajung la Yara.

Aici, alte reguli, alte obiceie, sint obisnuit....am de incarcat doua tipuri de produse, asta inseamna ca trebuie sa cantaresc de tot atitea ori....offfffff.
Nu mai zic nimic,macar sa mearga repede,dar azi cred ca am de asteptat peste tot....hahahahahaa !
Ma asez la coada, si imi prepar un pranz frugal, pentru mai mult nu am timp,ok....respecti pozitia de incarcare si deschide pe ambele laturi,ma anunta operatorul...eu sar pe scari de bucurie....incarc si fuga la cantar,dupa care schimb punctul si cu putin efort, termin si cu ultimul produs.
Fuguta iarasi la cantar, dupa care las totul in biroul de expeditie, si acopar totul cu plasa.
In jurul lui 14.30, termin cu totul,si pun cap compas Rovereto,prima livrare, si ultima pe azi, din cauza orelor inaintate,nu mai ajung la Riva.
Las Riva pentru maine dimineata,intre timp ajung la prima destinatie , cu calm descarc apoi ma indrept spre parcare de la Rovereto sud, unde las remorca, si plec catre Trento, doar cu tractorul, nu inainte de a a lua si pe Sergiu,el lasa autotrenul in acelasi loc.
Acte,motorina,parchez dinozauru' la " masini mici " si gataaaaaa!!!
Cam asta a fost si azi,pentru restul.....mai vorbim maine seara !!!

2 comentarii:

  1. Atatea incarcari si descarcari....o singura zi...atata energie...de unde?? de la ness-ul de dimineata??

    RăspundețiȘtergere
  2. ...vine el weekend-ul,este timp si de odihna !! toate cele bune ,rabdare si drumuri bune !!!

    RăspundețiȘtergere