miercuri, 7 aprilie 2010

De dimneata imi cam venea sa pling de somn,am cam intarziat aseara la tv, era o comedie buna si nu am rezistat.
Asa ca fuga la baie...apa rece ....brrrrrr, da zau ca e rece,imi revin un pic, si pina la garaj nu scot un sunet,pai daca sint singur....cu cine sa vorbesc.
Repede verificarea, cafeaua, schimb diagrama si ma pricopsesc cu un pic de compania....hehehehe....Nicu si Fabrizzio.
Dar ramin repede singur,si pina la Vicenza, muzica "maestre", am vreo 2000 de piese de ascultat,ultima captura de pe net.

Ajung inainte de ora stabilita, on webasto,si drept in pat pt 45 de minute, ca de, dulce-i somnul de dimineata.
Descarc, reincarc si drept inspre oras o apuc, nu mai inainte de a vorbi cu responsabilul......cam asa ceva....trebuie sa ajungi la gara, zice el...ok, raspund ,toate strazile sint interzise pt camioane....stiu,zice el, dar trebuie sa vii la gara....si inchid telefonul ca deja sint la 100 de grade.

Ajung la gara , dupa ce traversez jumatate de oras,interzis peste tot,politia in trafic,ma fac ca nu-i vad....si cu chiu cu vai termin in aproape o ora !!!
Fug repede catre Isola Vicentina,unde am returul,noroc ca acolo ma cunosc toti,asa ca inainte de pranz sint deja " on the road "

Pauza si din nou hoinar,pina la Bolzano, nu mai opresc,cateva telefoane din partea colegilor,si dupa informatiile primite parchez in fata beneficiarului.

Dau mana de ajutor cu dirijatul traficului,si dupa aceea plec inspre Bressanone, unde sint asteptat pt incarcare, trec vechia "granita " si complexul militar de la Fortezza, si ajung la destinatie.

Am avizat telefonic clientul,bucurie mare,eram aseptat in jur deora 17.30, iar eu la 16.00 pozitionam dinozauru' la rampa.....eeeeee se mai intampla nu.
Incarcam cu atentie,leg totul foarte bine,imi iau documentele si direct catre Trento ma indrept.

Pe drum gasesc un coleg de trafic, roman, si incepe o discutie despre situatia economico-politica la nivel mondial...si nici nu stiu cand trece timpul...fac plinul si parchez...maine am o zi mai incarcata...hehheheheh,dar cu rabdare o rezolvam noi!
Noapte buna !!!

Un comentariu:

  1. Vt, cine te trezeste dimineata?
    Cocosul l-ai mancat,de papagal nu mai zici nimic:)

    RăspundețiȘtergere