vineri, 23 aprilie 2010

Buna dimineataaaaaaa,imi urez singur in oglinda din baie.....salve,imi raspunde unul aproape necunoscut, obosit si pe jumatate adormit.....e deja vineri,si mai am de tras si azi , cei drept un pic.....nu prea stiam eu cum avea sa se sfarseasca ziua !!!
Dar,cu optimism ajung in garaj,trag la pompa....aaaaaaa,am de facut plinul, aseara era aglomerat si nu aveam nici un chef sa stau la coada.
Intre timp,imi fac o cafea,adica automatul o face,intre timp soseste si Sorin, o sa plec impreuna cu el,pina la Ferrara,mai schimbam o vorba,o barfa,trece timpul altfel.
Si asa incep ziua de azi, cu muzica,si voie buna.....ca de somn nu mai vorbesc,imi venea sa pling,si imi fac planul ca la Bologna sa trag pe dreapta....dar cum socoteala de acasa,nu prea se potriveste mereu.

Ajuns la Ferara,il las pe Sorin si continui spre Bologna, unde am de livrat toata incarcatura.
Nu stiu nimic despre locul faptei,e un client nou, dar la iesirea din autostrada il sun si stabilim un loc de intalnire,asa procedez cu descarcarile prin oras,e mai usor pentru toti.

In sfarsit ajung la destinatie,o zona rezidentiala,aproape de oras, dar linistita si placuta,cu stradute pline de verdeata, si case tip american, cu gradina si gazon.
Nu fac poze pt ca mi se pare o incalcare a intimitatii locului,uneori am niste ideii fixe ,asa sint eu.

In timp ce astept,nu gasesc ceva mai bun de facut decat sa pun un film cu Louis de Funes,si printre hohte de ras fac si un pic de ordine in casa.....pun steagul american ...provisoriu,vreau sa vad cum sta .....hmmmmmm,nu prea ma incanta dar decidsa il las cateva zile acolo....fac si un mic dejun ,printre faze hazlii,si pina la sfarsitul filmului termin si cu descarcarea.

De la Bologna la Este,ploua ...ufffaaaaaa, ce timp nesuferit,iti face in ciuda.
Imi sun un bun amic ,fost coleg de scoala si de copilarie,locuieste in zona, dar este plecat in cursa....nimic de facut, ramine sa ne intalnim altadata.
Incarc si prin ploaie plec catre casa,imi fac cateva calcule si pentru pauza de masa imi rezerv o parcare pe traspolesana,deja am in plan o salata mare si un suc de portocale....plus patul meu iubit...hahhahahhaahaaha !

Se lucreaz este tot,cu sosire primaveri s-au trezit si muncitorii di hibernare !!!
Zis si facut, si dupa o binemeritata odihna o iau din loc,am de livrat o incarcatura de ciment,ploua si sint morocanos ca un urs carpatin .....sau dolomitic ???
Cand sa inchid ordinul pe satelitar,gasescun mesaj de " bine",luni se lucreaza in A22, uffaaaaa....din nou,dar sint multumit.....ora 13.oo pt plecare...dar neprevazutu' ma urmarea...sint rugat sa fac o cursa maine, ce sa fac....ce sa nu fac....accept si vad dupa ce o sa fie.

Si surprizele nu se fac asteptate, trebuie sa urc pe acoperisul lumi....nu prea exagerez,este o cariere in varful muntelui.

De aici cobor in garaj,30 de minute de coboriere cu grija si retarder,ca am 31 t in spate......nu prea este de glumit.

In garaj, alta surpriza, ma asteapta seful....te rog frumos muta-mi o bena ( vasca ) in parcarea externa,si uite asa las coada dinozaurului, agat bena ,in 5 minute o las in parcare,si agat din nou semiremorca mea.Acte ,si tot restul de hartii de predat,si iar surprize, sint blocat in parcare,nu pot sa plec acasa....inca 15 minute de asteptare.
Mai vorbim maine dupa ce ajung acasa.
Noapte buna tuturor !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu