vineri, 9 aprilie 2010

De dimineata nu am rezistat,am schimbat diagrama si am tras inca o ora de somn ,ca e dulce ca mierea.....aer curat de munte....si pe la 5.00 ma pun in miscare,cu muzica buna si fara pofta de munca,pai de,azi este vineri...dar mai am de tras.

Pina la Riva,no pb,drumul ok si trafic destul de animat, dar fara surprize.
Descarc si profit de timpul frumos,soare si un vant caldut,si fac si pauza,o cafea si o gustare nu strica nimanui.

De aici fug spre garaj,unde las coada dinozaurului,ufffaaaaa,nu imi place...dar asta-i viata, agat codita " acerbi ",plinul, si urc catre Albiano,pe drum gasesc si " militia ",dar sint ocupati cu un alt sofer, saracul de el.

Destinatia Castelvetro,piatra pentru RFI,telefonul suna ca la pttr,raspund printre picaturi....mai aflu una alta,news si nu numai.

Aici nu gasesc pe nimeni,dar stiu ce am de facut,descarc semnez documentele la seful de statie, si din nou la drum !

La Piacenza,ajung la timp, primesc instructiuni la poarta,intru in fabrica si fara probleme incarc in timp record,dar la iesire depasesc greutatea......ufffaaaaa...cobor din cabina si ......minuneeee....e ok.
Adica eu eram in plus......hahhahhaahahah !!!....fac haz de necaz cu responsabilul de tura...in 5 minute actele sint gata.
Ok,mai am o ora la dispozitie suficient pentru a ajunge la Manerbio,unde " trag pe dreapta " ,in seara asta nu sint singur, Costel soseste de la Genova, asa ca pregatim masa,si mai o gluma mai o stire pe net, timpul trece.

Maine ajung si eu acasa,mai vorbim,asa ca pina atunci va urez " noapte buna "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu