joi, 8 aprilie 2010

Ding-ding,ding-ding,ding-ding......ce poate fi asta...cocosul nu mai este,cucul a fugit.....aaaaaa,telefonul, bata-l norocu'.....e deja dimineata....pentru mine, ca pentru voi e inca noapte.....dar asta este o alta poveste.
Asa ca fuga mars in baie,aoleoooo ce uda e apa ....barba si in 10 minute sint deja in drum catre garaj.
Il gasesc pe Dodo,si pina la Mantova am companie,o barfa,un moft,si trebuie sa-l las singur, eu ies din autostrada si schimb in directia Parma / La Spezia /Genova,intai pe nationale si apoi in autostrada.

Dimineata ma prinde la Fornovo,soare si frumos,ceva lucrari.....da nu lucreaza nimeni,si fac pauza aproape de primul beneficiar,pe care il avizez cu o ora inainte, si daca tot sint la telefon sun si la ceilalti doi, eeeee....unul dintre ei ma pune serios pe ganduri.....si cum sint obisnuit cu surprizele,las totul in seama "cuiva "

Ajung la primul si ....deja incep sa injur in gand, si mai apoi cu voce tare....o curte stramta, plina de capcane, si de clienti matinali....erau anuntati ca sosesc....
????

Nu fac poze, nu merita efortul,las imaginatia voastra sa lucreze, dar dupa 1.5 ore termin si eu, cu programul dat peste cap,uffaaaaa,o sa vad eu pina la urma ce fac.
Aproape 200 km pina la clientul urmator,pauza de pranz pina la 13.30,pt ei ca eu.....
Ajung aproape de destinatie, gasesc un interzis de 10t, aaaaaaa, treci linistit ca avem autorizatie....si vad ca m-a opreste un " cetatean "....domnule draga nu intra cu " animalul asta " pe straduta asta, ca nu poti trece, este ingust rau....pai trebuie musai sa trec,ca alt loc nu-i,si nu te pune cu nebunu' si dinozauru', ca nu ai nici-o sansa.....saracu om avea dreptate, am trecut la fix, daca as fi vrut sa cobor din cabina nu aveam cum deschide usa !

In sfarsit ajung la client,descarc repede,si ies cu atentie din locul ala,mai am unul si sint aproape gata pe azi, la Savona schimb autostrada in directia Torino,si cam la limita ajung la ultimul "samurai ".
Am norocul de a gasi operatori competenti si in 15 min sint deja " on the road "

Daca ajungi pina la 17.00, te incarc....suna a ultimatum ,vocea sefului de turain portul Genova.....ufffaaaaaa....iar trebuie sa alerg si fac in asa fel ca la 16.58 sint la ghiseu pt bonul de incarcare.....aaaaaaa,am noroc din nou.

18.00 pot spune ca am terminat ziua, dar mai am 30 de minute disponibile.....fac repede un calcul,si credca pot ajunge la Ronco Scrivia, pe A7 Genova -Milano....si cum era prevazut ajung in parcare cu pricina.

Click/ click cateva poze,pregatesc cina,si intre timp am si vecini,doi englezi cu rulota in vacanta, ne salutam reciproc si ma retrag la mine in " apartament "

O seara buna tuturor !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu