joi, 25 noiembrie 2010

Ajung in garaj ca un ...dangan ressha....Shinkansen...adica trenul proiectil japonez...fix la 8.00 !
Schimb diagrama,webasto on ,un tur de control,cafea si am deja nasul rosu....e frig afara ,sper sa nu avem probleme la descarcare .
Intre timp ajunge si colegul meu, schimba semiremorca,si plecam catre Appiano,locul de destinatie,intre timp eu am vorbit deja cu Massimo,unul din soferii de la Esse ,nu sint probleme cu locul, un pic de panta si intrare cu spatele .
Poze de la fata locului, imi vine randul sa intru in santier,Sorin pleaca spre Rovere',urmand sa ne intalnim pe traseu .

De la Appiano catre Egna, strada serpuieste pe coline,printre vile,hoteluri,pensiuni...si vita de vie,zona este renumita la nivel international,iar lacul Caldaro straluceste la orizont...culorile de toamna pastelate fac ca peisajul sa fie aproape ireal,ceva de vis....ar trebui sa vedeti cu ochii vostri pentru a intelege.

Incarc in ultimele 10 min inainte de paza de masa ,uraaaaa,dupa care plec sa-mi recuperez amicul ....doarme in parcare la Rovereto !


Ceraino-Fumane si livrare in avans pe seara....maine ninge ....asa ca e bine sa am camionul liber,pentru orice eventualitate .
Intre timp linga mine parcheaza o " bestie rosie "....uraaaaaa,si sar din cabina pentru cateva poze, cu acordul soferului,bineinteles,un tip de treaba care imi raspunde la intrebari cu placere.

Incarc si o iau catre casa...adica nu, catre Tassullo....acasa o sa ajung mai tarziu ,dar maine o sa lenevesc in pat cit vreau.
Noapte buna !


Ps.

http://rosovivo.blogspot.com/

That's amore !
Un nou blog,dedicat versurilor frumoase,poezii de dragoste ,texte muzicale,video clipuri....un mix de emotii si amintirii !
Va astept cu comentarii !

Un comentariu:

  1. Vad ca nu numai eu ma bag cu Saviemul prin noroaie...nici Dino n-o duce mai bine :))

    RăspundețiȘtergere