marți, 30 noiembrie 2010

Ora 7.00,pun dinozaurul in miscare....program lejer pentru azi,am cimentul de livrat,apoi un salt in Camparta,o fuga la Milano.....o pedalata pina la Verona, si acasa la final !
Este frig,noroc ca am avut webasto-ul programat,in cabina este cald si bine,ajung la client la fix,gasesc o bestie portocalie....click cateva poze, dupa care inapoi catre Trento.

Am clipele numarate....trebuie sa ajung la Milano in prima parte a programului,pauza o sa-o fac la fata locului.....sper sa nu gasesc trafic sau cozi....Dodo este inainte,si m-a tine informat asupra traficului.

Pina la urma am ajuns cu bine....multumit,descarc si fac pauza direct pe linia de tramvai....insa fara acesta ...hhehheh,fiind suspendat.
Masa de pranz,fructe de sezon,pt cafea o sa opresc la Autogrill,imi este lene sa fac eu una ....se mai intampla si case mai mari .

Drumul de intoarcere, fara probleme,muzica si cateva replici pe cb, cafea in fuga la Bergamo,dupa care imi vad de strada mea, adica spre Fumane,o incarcatura de clinker cu livrare pt maine dimineata....insa am un feeling straniu,parca vad ca o sa descarc in seara asta ...timpul nu promite nimic bun .
Pina la urma asa se intampla,de voie,de nevoie .....incepe sa fulguie si decid sa descarc in seara asta....bag un album cu U96 si uit de toate necazurile.
Retragerea catre garaj, bag fiara la adapost si plec catre casa obosit .
U96 - War of the world

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu