joi, 18 noiembrie 2010

Astazi o sa cam am de tras ....Milano,Genova si retur....un pic de alergatura,uffaaaa,doar un pic ???
Imi gasesc colegii in garaj,fiecare ocupat in felul lui,unul scrie diagrama,altul isi spala farurile,eu trec pe la cafetiera si apoi fac inspectia de dimineata a bestiei !
Hmmm,imi cam vine in minte imnul muschetarilor...

Noi suntem bravii muschetari
Si nu stim ce e frica,
Din viata ne-am facut un crez
Ori totul ori nimica...

Pazea ca vin muschetarii moderni,cu Volvo si Iveco pe post de cai...si cam adormiti, ca a fost noaptea scurta.
Pina la Milano no pb,adica un mic ocol pina la Verona,la Affi eru lucrari si iesirea inchisa,dar pentru noi egal cu zero,cativa km in plus si timp pierdut,nu prezinta interes aceasta problema pentru adiministratia A 22 !
La Milano,il cam speriem pe portarul depoului,descarcam la un depou de tramvaie,dar pina la urma ne lasa sa intram ,in formatie de cate doi....ca la gradinita, dupa care printre beppp-uri si alye forme de exprimare reusim sa lasam incarcatura de piatra sparta,nu prea mai este loc...ca sa nu zic ca lipseste cu desavirsire.

Ok,totul este bine cind se termina cu bine ,Marian pleaca spre Vercelli,eu cu Dodo si Costel catre Genova,si dupa cum era de asteptat,pauza de o cafea si o scurta vizita la.....nu spun unde...rusinicaaaaa !

Ploua din nou, de unde oare atita apa in ultimel zile....vb mai putin pe cb,fiecar cu gindurile sale,sau ne-a coplesit oboseala ?

In port la Genova daca nu gasesti coada,inseamna ca ceva nu functioneaza....insa ca de obicei gasim cateva camioane in asteptare, vreo 10 , asa ca pregatesc un pranz anticipat si apoi la tv, stiri si putina muzica ,printre telefoane,desigur .

Pentru incarcare, trebuie sa faci o cursa cu obstacole invizibile.....sint niste gropi pline cu apa, sau cu piure de carbune ....nu am gasit alta rima .....incerc sa eevit contactele cozi cu asfaltul,insa dupa o vizita la cintar....imi lipsesc cateva tone,la intoarcere evenimentul se produce...rezultatul este vizibil ,lucru care vadit m-a intristeaza....iar pina la sfarsitul zilei am ramas ca un arici nervos !

Un mic accident la intoarcere inspre Milano ,ploua din nou,descarcam la Riva tot printre picaturi ......declar ca munca de azi este de ocnas.....ploaie si carbune ....macinat....dupa care cu o lehamite mare cat Paganella intru in garaj.

Maine este ziua de mentenanta a camionului,plus ca era nevoie de terminat si comenzile pentru semiremorca....,asa ca sint liber , odihna si relax...deja imi propun un somn de grizzly.
Noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu