vineri, 5 noiembrie 2010

Pina la Firenze nu sint probleme,numai ca aseara am ajuns destul de tarziu in posesia roadbook-ului,nu mai raspundea nimeni la telefon,asa ca sint nevoit sa astept deschiderea birourilor ,adica 8.30.....ufffaaaaaa,pentru informatii privind caile de acces,am facut bine,pentru ca una dintre variante era cu un pasaj de 3.30 inaltime.....si cum dinozauru' nu este decapotabil,nu as fii putut sa trec .

Oricum, multumesc unui coleg de breasla,fiorentin, care mi-a explicat la milimetru strada pentru a ajunge la primul client,se mai gasesc si soferi de treaba in lumea asta !
Strazile inguste,intrari fara iesire, cam asa sta situatia in dimineata asta, numai ca folosesc o doza ultra de calm si trec fara probleme de obstacole.

Dupa Signa, am de facut o livrare la Pisa, din nou pb cu inaltimea, sint condus la un alt depozit , numai ca asta inseamna timp pierdut .....asa e azi,insa reusesc sa fiu calm ,descarc la fix, adica 12.00 .

O iau usurel catre Livorno....navigatorul meu isi face treaba profi ,in 15 min ajung in port,numai ca programul se reia pe la 14.00....ufffaaaaa, ce program lejer au uni,imi prepar un pranz pe cinste si trec la odihna,adica in pat la somnic .

Timpul trece,suna ceasul .....incarc in cateva ore bune, dupa care plec val-vartej catre ultima destinatie,Barberino di Muggelo,am de incarcat un Fiat Doblo' accidentat....no comment !

Programul de azi il termin la Barberino,parchez si dupa munca de birou
,acte,foi,diagrame....merg la " Marisa" pentru cina !
Noapte buna tuturor !


Vineri

Dupa cina de aseara, cu specific montan, si un vin bun ,dorm ca cei mici pina pe la 3.00,cind m-a trezesc ca un pinguin...heheheheheh,congelat pe jumatate.....webasto-ul a murit !!!
Probleme cu incalzirea,incerc o resuscitare a "mortului" ,insa fara rezultate,nu vrea si gata !
Il las in plata lui,si imi continui somnul pina la ora de plecare, dimineata la 6.00 ....timp de lupi,ceata si o umiditate excesiva ,o sa ploua si azi .
Fara probleme in dimneata asta, trafic destul de limitat,ora de varf pentru Apennini,este intre 4.00 si 6.00,asaca ajung acasa fara sa pomensc vreun sfant !!!

Descarcare de urgenta si on the road again,Modena cu retur in zona ,caramida pentru un client al nostru la Trento.....cred ca am luat si un radar intre timp.....ufffaaaaa,ceva probleme cu inaltimea incarcaturii, si pina la urma ajung acasa pe intuneric .

Abia astept weekendul asta , insa pina la atunci ,am de descarcat simbata dimineata si pregatit camionul pentru luni,cu o cursa de Bologna !
Toate cele bune !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu