miercuri, 24 noiembrie 2010

Se apropie iarna ...se simte dimineata mai ales,aerul este rece iar frigul isi arata coltii....hmmmm,previziunile meteo sint sumbre,pentru sfarsitul de saptamina ....zapada !
Ok,sa vina linistita....pentru azi urc catre munte ,la Tassullo unde descarc clinkerul.
Dimineata superba,soare si o priveliste de vis...ceata si zapada pe varful muntilor....opresc pentru 2/3 poze apoi in fuga mare la Rovere',calcar din nou ....ufffaaaa,iarasi ss12 si stradutele spre Verona!

Returul il am tocmai la Vicenza,panouri precomprimate pentru un garaj sau depozit.....tot la munte ....destinul meu este strict legat de munti !
Pauza de 4 ore la incarcat ......dorm, si fac ordine in cabina,am mincat intre timp,si am timp si de cafea.....uraaaaaaa,in fine ,completez incarcatura si plec catre casa.

Trafic lejer ,muzica country si adopt un stil relaxant de condus....cruise control pe 70 km/h ...un vis !
Pentru maine,program cu plecare intarziata...adica pe la 8 .....inginer sef ,livrare in doi,adica am companie pe Sorin .
O seara buna !
Telly Savalas - Some Broken Hearts Never Mend

Asculta mai multe audio diverse

3 comentarii:

  1. AHHHHAAAAA!!!! cand altii adoptau un stil relaxant de condus ii urai de "bine".cred ca si tu ti-ai primit tura asta "carne" la greu :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu "testa", ca eu am grija sa nu fac coloana !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu doar inginer, ci inginer SEF!!! :)) Bine ca poti vt :D

    RăspundețiȘtergere