marți, 23 noiembrie 2010

Uraaaaa nu mai ploua....m-am trezit de diminieata si am vazut stelele.....pe cer,nu verzi.....asa ca azi imi doresc cateva raze de soare care sa-mi incalzeasca sufletul ,aflat in prag de era glaciara !!!
Ramine de vazut cum o sa fie ,dar cel putin de dimineata am inceput bine....pina la Merano, nu sint probleme,muntii imi apar ca niste temple decorate....au un alb superb iar aerul rece face bine .

Imi doream un singur lucru , sa nu dau de o anumita persoana....un sef de tura de-a dreptul catastrofic....nu il suport de loc...si am vaga impresie ca sentimentul este reciproc,insa conform legiilor lui Murphy.....il gasesc acolo.

Numai ca e decis sa scape repede de mine,asa ca termin destul de repede cu herr Alex,fac o cursa cu obstacole ,dupa care imi iau picioarele la spinare pina la Rovere',unde incarc calcar pentru Vilaga,o fabrica de ciment pe linga Verona .

Traseu fara probleme,A22 si ss12 ,o masina de la Polstrada m-a depaseste si apoi sta pe post de safty car vreo 10 km....uffffa,sper sa nu le vina vreo idee idioata !Scap de ei si de incarcatura si la 12 trecute fix sint la Cementirossi pt incarcare ....am 2 camioane in fata ,asta inseamna cel putin 2 ore de pauza...asa ca pranzul binemeritat si saibenpausen....adica somn fara vise !
Incarc si acopar cu plasa de protectie,vine seara pe furis ....fara sa ceara voie,iar pina la Trento imi fac de cap.....muzica,telefon...90km /h si voie buna .....ceva rar in ultimele zile !
Maine insa este o alta zi ,asa ca bag dinozauru' in garaj,la adapost de intemperii si plec catre casa .
Noapte frumoasa tuturor !


Ps.
Poate deschid un alt blog pentru versuri si muzica ....keep in touch !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu