vineri, 12 noiembrie 2010

Dimineata devreme,aer curat si putina miscare prin oras,asta ca sa nu zic ca eram singurul somnambul la ora aia !
Nu mai conteaza,important este sa termin saptamina cu bine...asa ca Milano,amore mio....sto per arrivare...hhehhhhe,numai 3 ore de autostrada imi trebuie !

Am ajuns fara probleme,insa am gasit un alt camion care astepta de seara sa descarce...ufffaaaaa,o sa-mi dea tot programul peste cap ...noroc ca totusi indienii si macaragiul italian se misca ca la F1.....in reluare.....era o gluma....cam asa o sa arate la sfarsitul lucrarilor .
Au terminat destul de repede,si am luat eu locul colegului,numi ca la mine o sa dureze vreo 2 ore,asa ca webasto on,si trec in pozitia de repaus....adica in pat la somn.

Ma trezesc de unul singur, fac repede un calcul si am timp pentru oportie de cereale cu lapte si miere,intre timp a sosit un altul care trebuie sa descarce .....miscare nu gluma in Milano !
Uraaaa,am terminat,ies cu cea mai mare viteza .....a 2/a ,ca nu pot altfel ,heheheheh,si setez navigatorul pentru primul client ,zona Pero,app 15 km distanta.

Totul decurge ok,numai ca pentru al doilea client imi ramin doar 20 de minute si am de facut 16km,daca invat sa zbor si tot nu imi vine sa cred ca ajung inainte de 12.00.....insa cu " Ugo"...am ajuns la fix....un record pentru Milano,am traversat o zona de foc .

Incarc,am timp de glume cu baieti,dupa care tot cu Ugo la comanda,o iau catre Bergamo,ultima oprire inainte de a pleca catre Trento.
Ajung la fix,fara sa clipesc ,incarc o " chestie",un tipar automatizat pentru o firma de constructii...booooo, nu imi provoaca curiozitatea,asa ca dupa o pauza de masa reintru in autostrada.

Livrez jantele auto incarcate in primele locuri,la firma din Pergine,apoi descarc tiparul la Trento,unde reincarc pentru luni....Bagolino...din nou la munte,din nou pe potecute ca badea Cartan.....ok,o sa fac un sac de poze !
Noapte buna tuturor !

Un comentariu: