miercuri, 17 noiembrie 2010

Munca de noapte este destul de stresanta....si m-a gindesc la cei care noapte de noapte muncesc pentru noi....ar trebuii respectati mai mult, cam asa gindeam aseara in drum spre punctul de lucru din A22,printre picaturi de ploaie si semne de circulatie provizorii.
Nu am avut prea mult de facut,2 curse in 8 ore....ufffaaa,ce pierdere de timp,un somn pe fuga si o incarcatura destul de pretentioasa.

Ok,de abia astept sa termin afacerea asta,nu mai merg acasa ca nu am timp,mai trag un pui de somn si apoi urc catre cariere,la prima ora.

Am un drum de facut la Comano Terme,sau Baile Comano pe romaneste,la munte ...pai altfel nici nu se putea,eu cu T-rex nu avem acces la campie !!!

Asa ca ....on the road again...spre culmile albe de zapada,sun clientul intre timp si cer informatii despre locul de livrare,hmmmmm,am de facut o deviere de trafic ,o minunatie de strada,daca mai intalnesti un coleg.....scoti zarurile !!!





Noroc ca nu gasesc decat un autobuz,asa ca pot descarca in liniste,si fara stress,am timp sa ajung la pranz acasa,si culmea sa incarc si pentru maine dimineata.

Cine se scoala de dimineata...nu are somn , ca-i somnambul....heheheheheh,hai ca o dau in glume,parchez in poole position si plec catre casa cu gindul la un dulce somn dupa amiaza !
O seara frumoasa tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu