luni, 15 noiembrie 2010

Cine se trezeste de dimineata,ajunge ....pe coclauri.....salitaaa Bagolinoooo !!!
Cam asa ceva am patit eu azi,strazi inguste ,ceata,ploaie,trafic de 2 lei, si multa rabdare .
Era caldut pe vale,asteptam sa vad zapada,insa am intalnit o ceata destul de densa.....aveam impresia ca sint intr-un castron cu lapte...lipsesc cerealelele....hehehehehe !

Descarcare la foc automat,apoi in sens invers toata strada aia ingusta si aburita de ceata,lacul Idro nu se vede.....e splendid......asa ca pina la Odolo,ascult un country in surdina si gindesc la o mie de lucruri.





Fier si iar fier,sint cam satul de tipul asta ....poate ca Iron a umplut paharul....ca picatura chinezeasca.....incarc destul de repede si o iau din loc catre Chiari....cateva sute de kg,si sint complet...boooo, camionul nu eu !

Ploua din nou,plange cerul gindesc eu ....si imi fuge gindul anapoda....franturi de versuri...si un cantec de jale....un gand curat ...ufffaaaa,e asa greu sa scriu azi .

Descarcarea pe ploaie la Mezzolombardo,no pb ,dupa care parchez in garaj,motorina si munca de birou....maine nu se lucreaza, in semn de doliu .
Noaptea tarziu o sa merg in A22....mutam podurile rulante....dar asta este o alta poveste!
O seara placuta tuturor !

Un comentariu: