miercuri, 15 iunie 2011

Am inceput ziua ,cu o pauza.....de cafea, ca eram cam adormit, cu muzica si aer rece ...sint voinic,somnul imi trece ....hai ca iar mi-a iesit poezia.
Nu am prea multa bataie de cap azi, o livrare la Piacenza,apoi incarc in zona si urc catre Male,la cazarma pompierilor ....insa ajung la destinatie, bariera inchisa...ufffaaaaa, pun mana pe telefon si sun la centrul operativ...hocus-pocus...se deschide si intru catre statia de asfalt, am uitat ....intratrea se face direct din A4, nu este loc suficient,asa ca risti sa te trezesti cu vizitatori in remorca ...hahahahaha !

Bun , am terminat cu pietricelele, si ma mut la RDB, coadaaaaaaa.....ok, tot vroiam eu un pui de somn, uite momentul, asa ca zdup dupa perdele si goooooo, in lumea viselor , ca este racoare si se doarme bine.
Incarc pina la urma, ca nu era sa stau toata ziua in pat, ancorez bine incarcatura , si ma pun in miscare, poate ajung in timp util,adica dupa pranz, ca altfel vine seara si nu mai termin de descarcat...dureaza cel putin 2 ore .
Toata valea am mers usor, ca la incarcatura asta a mea trebuie decat un pic de balans,si gata ....se imprastie pe asfalt ....blocuri de beton autoclavizat....caramida neamule, din aia moderna !
Intru in curte, deschid o laterala ...fac plinul de apa ca o "camila"...apoi din nou la somn , cu o muzica de fond super....fosgaiala si galagia unui santier , da nu fac caz si nici haz .

Cum termin cu astia, ca la F1 o iau din boxe, ca nu mai am timp de start , tocmai la Fai, la amicul ala al meu cu lemnele,sper ca azi sa fie ok ....vise taica,vise. iar am parte de un miniscandal cu el...esti diferit de alti soferi...da,pentru ca sint nascut asa,diferit de alti....si uite asa dai si dai,vre-o 10 minute ca imi venea sa-l omor .

Ajuns in garaj il iau pe dispecer si eu la tocat, ca aveam nervi la maxim, depaseam cu mult limita admisa ....si uite cum maine o stau iar cu ochii pe oglinzi.
Plec acasa obosit si fara chef, imi vine sa o iau asa in lume de nebun, sa nu mai aud de nimic , si de nimeni.
Mircea Baniciu-Lume, lume !



Noapte buna lume !

Un comentariu: