miercuri, 22 iunie 2011

Dupa o seara de ....uitat, va cam dati seama de ce , de dimineata eram ca nou...odihnit si fara probleme, controlez bestia,si plec catre Potenza....insa am parte de o surpriza...gasessc pe cb doi colegi,un conational si un napoletan.....ce combinatie misto, al nost' era pe post de dj Vasile....bga una dupa alta...manele bineinteles...iar al lor....napoletanu' de, comenta cu lacrimi...ce putea sa inteleaga si el din melodie .

Am ras pina la Roma pe saturate, uite cum trece timpul si nu iti dai seama....pauza de cafea la Mascherone,apoi din nou la drum, micul dejun il fac la Napoli...ceai ,paté ,paine proaspata si fructe....destul pina la miezul zilei .

Insa neprevazutu' e mereu dupa colt, am parte si de cozi....ca fara ele viata nu are nici-un sens,insa ajung la timp,dupa program....punctual ca trenul japonez !
Intre timp ce Dino este descarcat, ma distrez facind poze,vb si la tel cu amici mei ,Mircea si Sorin...sint servit cu cafea si apa rece .....ce oameni primitori, apoi o iau din nou la drum .



Insa azi este ziua surprizelor....ciudat , nu mai vorbesc cu Andreea Marin de mult....la Potenza dau peste Blue Shark de la Acconcia....una dintre Scania de la Misano....un pic " prafuita " de pe drum,dar inca in forma, uite cum o masina de expozitie poate lucra in mod normal....dar pentru a lucida tot inox-ul ala e nevoie de o zi intreaga.





Incarc fara graba, ma rog ,muncitorii nu se grabesc , iar la iesire....iar surprind o bestie....un Magnum destul de impozant,si cu o tema frunoasa ..." Prince of Persia "!
plec multumit , sper sa ajung cat mai aproape de locul de livrare , dar ...al dracu' nepravazut...daca il prind il las fara picioare....loveste din nou....la Salerno este un balamuc de nota 10...pina intelegi ce se intampla , trec minute bune.....napoletana asta pasareasca face urechile sa creasca ca ale lui Dumbo.
Pierd timp pretios, in loc de 25 de km, o sa trebuiasca sa fac 75 dimineata...ufffaaaaa....Bine a-ti venit in Sud !
La Caianello,trag in parcare , acte ,ordine si curatenie,masa de seara, forum, blog...si cum stau eu asa cuminte si scriu .....hopa, vad ca trage in zona o alta bijuterie...Blue Griffin....tot de la Acconcia....sar din dinozaur ,bine ca asta nu mi-a pus piedica...e Scaniaaaaaa bestia aia !



Noapte buna natiune, sper sa nu am cosmaruri.....asta cam maraie pe infundate,azi am cam dat tarcoale la " fetite "...si l-am lasat de izbeliste ....ufffaaaaa, ce dragoste cu nabadai, numai sofer de Volvo sa nu fi !

Un comentariu:

  1. :D frumoase camioane, pai cum sa nu maraie dino daca tu te-ai dus la "fetite" si pe el nu l-ai luat ;) .

    RăspundețiȘtergere