luni, 13 iunie 2011

Inceput de saptamina...ufffaaaaa, iar plec ultimul.....avantaj eu , ca sa faci , asa-i in tenis....am muncit din greu sa ajung in pozitia asta , asa ca .....m-a bucur de privilegii !
O livrare la Modena , apoi fuguta catre Parma , incarc si oftez, ploua si am de facut o bucata de national, intre Parma si Mantova .....da vine pauza de masa si somnicuuuuuu', ca asta-i regula, pauza adica .


Pic,pic,picatura ei de viata.....sper sa nu m-a ude la descarcat , ca altfel iar iau calendarul la citit ...ala cu sfinti desigur .



Am ajuns insa cu bine, livrez fara probleme , gasesc un " vecin " prahovean pe santier , apoi am avut o mica sedinta cu mosu'...cum care mos, Ene ala , ca umbla peste tot cu somnul lui ....daca il prind il las fara toiag ...sa vada cum este cind esti obosit !
De aici , ies cu spatele in curtea unui localnic , sper sa nu se supere, apoi urc catre piramide.....alea de la Segonzano , nu din Egipt.....incarc si vb la radio,in direct ,INBLu, cu Ida si Marco ....apoi cu graba in garaj ....era mai bine cu calm, insa ala cu coarne isi baga coada , din lipsa de spatiu ....trag o dunga pe semiremorca ....ufffaaaaa o sa fac scandal intr-o buna zi ptr locul de parcare .
Plec acasa suparat , ce sa mai zic , fara chef de nimic...poate radio Lipova , sa imi ridice moralul.....am parte de o surpriza " big ", un sac de prieteni care m-a cunosc , cel putin virtual,prin intermediul blogului......sa traiti o mie de ani !
Angela Rusu - Ploaia !!!



Noapte buna tuturor !!!

2 comentarii:

  1. si tu sa ne traiesti coane sagio,si ma bucur ca am putut vb cat de cat,oricum te astept si pe energy cugir sa mai povestim cand ai timp...si poate se nimereste si "fratele meu" si intindem o poveste a la soferi :)))... drumuri usoare coane si numai bine

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam fain...micutu-le Zorba, o sa trec cind am timp ....si eu m-a bucur ca v-am cunoscut !

    RăspundețiȘtergere