joi, 16 iunie 2011

Dupa seara de ieri....cu muzica si traznete, de dimineata am plecat mai linistit, insa tot cu ochii pe oglinzi,iar cind eram depasit de cate un "frigider" si sesizam diferenta,iar ma apucau nervi.
noroc ca am ajuns fara probleme,dupa ce am trecut aproape 30 de sensuri giratorii in zona Crema-Lodi.....ametesti nu alta .

La descarcare am gasit niste oameni de treaba,care m-au ajutata cu spondele centrale...erau deasupra pe incarcatura, apoi cu ceva graba am iesit in A 1, directia Parma, am un retur pentru Villa Rendena, la munte si trebuie sa fac o strada de munte destul de invartita si sucita....dar o cunosc ca pe buzunarele mele....am parte si de o intoarcere in 2 timpi si 3 manevre, un accident in tunel ,si o ploaie pe cinste .





Cred ca azi este ziua mea norocoasa, in santier este balamuc,asa ca las toata marfa in depozit.....uraaaaaaa, poze si am timp sa urc si in Albiano pentru a incarca .
Cei din birou ,vroiau sa fie " baieti salon ", sa imi incarce altcineva bestia....insa nu accept ....animalu' nu il atinge nimeni !
O alta veste ,la ceas de seara imi da un gust amar....iar o sa ajung la " gater "...ce dracu' bre, eu sint " pui de morosan " ?
Sara buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu