marți, 14 iunie 2011

Ziua de azi se anunta frumoasa de dimineata, un aer curat si un rasarit de soare frumos, de 2 saptamani nu vedeam decat .....apa de ploaie !
Am 15 min de intarziere ,dar recuperez fara probleme, ajung la destinatie....si colac peste pupaza ....trebuie sa urc pe " cocoasa "....ma da ce vulgara e vorba asta romaneasca ....una, doua, si ajungi la acte din alea.....si ce nume hazliu are barbatul pupezei ...colac !!!

ok, gata cu prostiile la prima ora, de aici incarc la Dueville pentru Bolzano...oioioioio....adica cursa regulata RATA...centru-gara si retur , lasa ca e bine si asa .

Nu am probleme de trafic, timpul este superb, cafea am baut deja , trag sa ajung in santier inainte de pauza de masa, asa am timp suficiient pentru un somnic dulcic ....socoteala total gresita, ajung la timp,insa nu mai dorm ca am treaba ....ceva telefoane si maninc ca un lup hamesit, ca de ...am muncit de m-am rupt !
Cind sosesc muncitorii ,numai ce aud unu.....a sosit directoru'...ufffaaaaa, sa vezi ca trebuie sa imi iau bocanci,casca si vesta antiglont, unde e ala frate ca nu il vad....hahahaahahah, rade individul, eram eu ala, din cauza placutei cu " Director General " din parbriz !
Buna gluma, am ras pe saturate cu baieti, o echipa internationala,italieni,sarbi,marocani,albanezi...turnu' Babel !



Cum termin treaba cu constructiile, o iau din loc catre muntii mei,incarc la Albiano ....apoi parchez in vie, la locul preferat ....pina dimineata va salut ....app, o tai acasa ....am un somn de imi vine sa pling .....de foameeeeee !
Kenny Rogers - Reuben James !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu