duminică, 12 iunie 2011

Ieri nu am tinut cont de oboseala, am urcat la bordul " cotocului " si fugi la Mantova , cu rabdare insa, ca au inceput pensionarii si soferii de duminica sa plece in vacanta, era un trafic bestial , am protestat si la nr verde al A22,lipsa de informatie poate provoca accidente.....cred ca i-a durut in cot, ca nu am vazut nimic scris pe tabelele electronice.
In fine ,am ajuns la PalaBam, unde se tine evenimentul,lume multa ,camioane destule, noutati ....un camion electric , drift-ing si scoala de soferi in pista .....destule pentru a-ti atrage atentia pentru cateva ore .
Cateva poze , restul le gasiti pe: http://vt880-truckplanet.blogspot.com





O duminica cat mai placuta !!!
Bob Sinclair - Kiss My Eyes !


Un comentariu:

  1. Deci carei ala ELECTRIC ca nu scrie elecrtci pe nici unul.Ceva detalii legate de baterii ???

    RăspundețiȘtergere